رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی:

چهار اردوگاه منطقه‌ای در فارس به اردوگاه استانی تبدیل می‌شوند

شیراز (پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از وجود تنها یک اردوگاه استانی در فارس خبر داد و افزود اردوگاه‌های دانش‌آموزی شهرستان‌های فسا، آباده، اقلید و ناحیه سه شیراز، شرایط تبدیل شدن به اردوگاه استانی را دارند، بنابراین پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
چهار اردوگاه منطقه‌ای در فارس به اردوگاه استانی تبدیل می‌شوند

هرمز جعفری در جلسه شورای سیاستگذاری اردوهای دانش آموزی فارس، اظهار کرد: اردوهای یک روزه «نشاط و امید» و اردوی یک روزه دانش آموزی هدفمند «ایده» در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی از وجود تنها یک اردوگاه استانی در فارس خبر داد و افزود: اردوگاه‌های دانش‌آموزی شهرستان‌های؛ فسا، آباده، اقلید و ناحیه سه شیراز، شرایط تبدیل به اردوگاه استانی شدن را دارند، بنابراین پیگیری ها در این زمینه ادامه دارد.

جعفری تصریح کرد: تعامل اردوگاه‌ها با یکدیگر در دستور کار این اداره قرار دارد، بنابراین اردوگاه‌های استان می‌توانند با اردوگاه‌های درون استانی و برون استانی در برگزاری اردوها همکاری داشته باشند.

وی افزود: در استان فارس تعداد 25 اردوگاه دانش‌آموزی داریم. از این تعداد یک اردوگاه ملی استانی به نام شهید دستغیب و بقیه اردوگاه استان منطقه‌ای است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار