حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان فارس در تجمع اعتراضی به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در شیراز

شیراز (پانا) - دانش آموزان و به ویژه پیشتازان سازمان دانش‌آموزی فارس، امروز به همراه جمعی از فرهنگیان استان فارس و مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش فارس، با تجمع در مصلای نماز جمعه هتک حرمت کشورهای اروپایی به قرآن کریم را محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان فارس در تجمع اعتراضی به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در شیراز

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این تجمع تاکید کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان استان فارس در حرکتی خود جوش بر آن شدند تا هم راستا با رهبر معظم انقلاب خشم و انزجار خود را از اعمال استکبار ابراز کنند.

محمد خلیل عسکری در حاشیه اجتماع فرهنگیان و دانش آموزان شیرازی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در حاشیه برگزاری نماز جمعه در حرم شاهچراغ (ع)، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی حرم احمد بن موسی علیه السلام به ویژه شهدای دانش‌آموز، اظهار کرد: در پی اهانت‌های دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا به ساحت مقدس قرآن کریم و و نفرت پراکندگی‌هایی که انجام شد فرهنگیان و دانش‌آموزان استان فارس در حرکتی خود جوش بر آن شدند تا هم راستا با رهبر معظم انقلاب خشم و انزجار خود را از اعمال استکبار ابراز کنند.
وی افزود: حوادث اخیر نشان داد که ضروری است مردم بیش از پیش در کنار رهبر معظم انقلاب و صحنه های مختلف انقلاب حضور داشته باشند.
عسکری تصریح کرد: در شرایط فعلی باید بیش از پیش به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و وصایای شهدا توجه کنیم.
وی ادامه داد: معلم و دانش آموز هر یک باید به وظایف خود عمل کند و خانواده ها نیز در کنار آموزش و پرورش به امر تعلیم و تربیت کمک کند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر بهره مندی از ظرفیت عظیم دانش آموزان تاکید و خاطرنشان کرد: من امروز وظیفه خود دانستم که در این تجمع شرکت کنم و ضروری است که همه ما در ادامه مسیر در ایام الله خصوصاً در یوم الله ۲۲ بهمن حضوری پررنگ داشته باشیم.
وی ادامه داد ارزش های انقلاب را پاس بداریم و از اسلام و قرآن کریم و مقدسات دینی دفاع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار