جهادگران تکریم نوروز، خادمین و زائران امام رضا(ع) را تکریم کردند

مشهد (پانا) - دانش‌آموزان عضو تشکلات دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در ایام نوروز 1402 از ستادهای اسکان نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان بازدید کرده و خادمین و زائرین امام رضا(ع) را مورد تکریم قرار دادند.

کد مطلب: ۱۳۶۰۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جهادگران تکریم نوروز، خادمین و زائران امام رضا(ع) را تکریم کردند

امسال مشهد الرضا(ع) و شهرستان های استان، پذیرای سیل پرخروشی از زائرین و مسافرین بوده است؛ ستادهای اسکانی در شهرهای استان به ویژه مشهد آماده‌سازی و پذیرای زائرین شد.

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی ضمن بازدید و نظارت ویژه بر روند فعالیت این ستادهای اسکان در گفت و گو با پانا عنوان کرد: «تکمیل شدن ظرفیت اسکان نوروزی در مدارس سطح پایگاه‌های هشتگانه، نشان از حضور پرشور زائرین در مشهد دارد.»

دانش آموزان عضو مجلس دانش‌آموزی، خبرنگاران، اعضای مجمع و پیشتازان سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی نیز به منظور تقدیر و تکریم خادمین ستادهای اسکان سرتاسر استان و کمک به روند اسکان زائران از این مدارس بازدید کرده، طرح جهادگران تکریم خادمان را عملی کرده و برنامه‌های گوناگونی از جمله معرفی جاذبه‌های گردشگری و هنرنمایی‌های ورزشی و هنری را در هر ناحیه یا منطقه برای زائرین اجرا کردند.

طی گفت‌و‌گوی دانش آموزان خبرنگار سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی با زائرین اسکان یافته در ستادهای سرتاسر استان، آنها از امکانات و تجهیزات مدارس راضی بوده و از تشرف به مشهد و شهرهای همجوار آن به جهت وجود مقدس امام رضا(ع) خرسند بودند. زائرین از نحوه‌ خدمت رسانی مسئولین ستادها و امکانات آماده شده برای آنان در شهرها رضایت کامل داشتند.

گفتنی‌ است طرح جهادگران تکریم که توسط اعضای تشکل‌های سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در ستادهای اسکان نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان و سرتاسر استان اجرا شد موجب رضایت و استقبال زائرین و خادمین ستادها شد.

دانش آموزان خبرنگار: نرجس داعی، فروغ الزمان چمن زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار