امام جمعه شهرستان پردیس:

12 فروردین همانند ۲۲ بهمن، از ایام‌ ملی و مذهبی است

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت دوازده فروردین به فرموده امام راحل همانند ۲۲ بهمن، قله این ایام است و همچنین روز نخست حکومت الله است، بنابراین این روز از اعیاد مذهبی و ملی است که باید آن را زنده نگهداشت.

کد مطلب: ۱۳۵۹۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
12 فروردین همانند ۲۲ بهمن، از  ایام‌ ملی و مذهبی است

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی در رابطه با روز ۱۲ فروردین اظهار کرد: روزی که کنگره‌های قصر ۲۵۰۰ سال حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین که حکومت خداست به‌جای آن نشست. در واقع دوازدهم فروردین عید ملت ماست؛ زیرا در این روز، با قدرت ملی، ملت سرنوشت خود را به‌دست گرفتند.

وی در ادامه سخنان خود به ویژگی‌های فیلم‌ سینمایی غریب اشاره کرد و گفت: این فیلم نمایانگر تربیت انقلابی شاگردان مکتب انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) است که جوانان در سایه آموزه‌های اسلامی و انقلابی، چطور متحول شده و پای دفاع از اسلام، انقلاب و ایران ایستادند.

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه افزود: شهید بروجردی کسی است که وقتی همه، کردستان را از دست رفته می‌دانستند، به آن دیار رفت و با دست خالی جنگید و الگوی الهام‌بخش از مقاومت مردمی را بنیان نهاد. جهادِ مقدسِ او در این عرصه، مصداق واقعی "ما می‌توانیم" بود.

حجت‌الاسلام حسینی به حوادث رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: دو قطبیِ شکل گرفته میان دو ائتلاف راست‌گرا و چپ‌گرا در سرزمین‌های اشغالی و منازعات داخلی، همه نشانه و مصداق تثبیت و استمرار نفرت عمومی در میان شهروندان رژیم جعلی اسرائیل است.

وی افزود: لذا این حوادث اخیر نشان داد، اوضاع رژیم صهیونیستی، دقیقاً طبق همان پیش‌بینی جلو می‌رود که برخی مقامات این دولت جعلی گفته‌اند و آن اینکه، صهیونیست‌ها باید با کابوس فروپاشی قبل از ۸۰ سالگی، روزگار فلاکت‌بار خود را بگذرانند.

امام جمعه شهرستان پردیس پیرو بیانیه تبیینی پیرامون عفاف و حجاب تصریح کرد: از موضع دولت محترم در صیانت از ارزش‌های دینی به ویژه واجب شرعی عفاف و حجاب تقدیر و تشکر می‌کنیم و از دولت محترم می‌خواهیم که در مقابل تلاش‌های سازماندهی شده دشمن در هجمه به نهاد نورانی خانواده و سلامت و امنیت اجتماعی مردم ، مواجهه‌ فعال و هوشمندانه‌ای داشته باشد.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار