امام جمعه تربت جام:

۱۲ فروردین روز وفاداری عامه مردم به جمهوری اسلامی ایران است

تربت جام (پانا) - حسین اسلامی امام جمعه شهرستان تربت جام در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه بر وفاداری عامه مردم در ۱۲ فروردین روزجمهوری اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۲ فروردین روز وفاداری عامه مردم به جمهوری اسلامی ایران  است

حسین اسلامی امام جمعه تربت جام با اشاره به 12 فروردین ماه و روز جمهوری اسلامی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ جمهوری اسلامی وفاداری مردم نسبت به انقلاب جمهوری اسلامی بود و چیزی که دشمنان در این فتنه چندین ساله محاسبه نکرده بودند وفاداری مردم بود در این فتنه اخیر و در این جنگ ترکیبی همه چیز رو محاسبه کرده بودند به جز وفاداری مردم.

وی افزود: عامه مردم در تاریخ جمهوری اسلامی نسبت به مسئولین وفادارتر بودند و آن چیزی که مسئولین باید الگوی کار خود قرار بدهند مردم داری است.

وی با اشاره به وظایف مسئولین شهرستان تربت جام اعلام کرد: مدیری که در خدمت رسانی به مردم احساس نوکری نداشته باشد او نفوذی است، بزرگترین گفتمان انقلاب خدمت وتلاش در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم است و آنچه در شهرستان تربت جام ‌مهم است عمل به شعارسال و حمایت از سرمایه گذاران در بخش تولید ثروت است، مدیران باید تمام قد با تعامل و مقررات زدایی، مشکلات را از سر راه سرمایه گذار بردارند و در عرصه دانش بنیان به جوانانی که ایده معقول و حرف برای گفتن دارند گوش کنند.

امام جمعه شهرستان با اشاره به بیانیه وزارت کشور در ارتباط با حجاب و پوشش بانوان خاطرنشان کرد: رعایت عفاف و حجاب در جامعه مطالبه همه مردم است، جمهوری اسلامی برای پوشش زنان و در برابر کشف حجاب کوتاه نخواهد آمد، از نظر شرعی حجاب واجب قطعی است و از لحاظ ملی جامعه ما فرهنگی، مذهبی و‌ عفیف است و درحوزه کشف حجاب نیروی انتظامی، دادستانی و دیگر مسئولان نباید کوتاه بیایند.

وی با اشاره به اوضاع فلسطین اشغالی تصریح کرد: این روزها در اراضی اشغالی شاهد اردوکشی، شدیدترین ‌اعتراضات سیاسی، مخالفان و موافقان نخست وزیر اسرائیل هستیم و مقامات رژیم جعلی اعتراف کردند که کشورشان در حال فروپاشی است و اسرائیل ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.

خبرنگار: محمد غفاریان طوسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار