با حضور در ستادهای اسکان صورت گرفت؛

اجرای طرح جهادگران تکریم از سوی مسئولان سازمان دانش‌آموزی قم

قم (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان قم به همراه مسئولان سازمان دانش‌آموزی نواحی چهارگانه در قالب طرح جهادگران تکریم از روند پذیرش زائران نوروزی در ستادهای اسکان بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح جهادگران تکریم از سوی مسئولان سازمان دانش‌آموزی قم

سید علیرضا دادمرزی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم به همراه مسئولان سازمان دانش‌آموزی نواحی چهارگانه و جمعی از دانش‌آموزان با حضور در ستادهای اسکان فرهنگیان در نواحی چهارگانه از روند پذیرش زائران بازدید کردند.

بازدیدکنندگان همچنین از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل و دست اندرکاران ستادهای اسکان در پذیرش مطلوب زائران حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران تقدیر کردند.

همچنین بسته‌های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز از سوی سازمان دانش‌آموزی استان به تعدادی از مسافرانی که در مدارس اسکان داده شده بودند، تقدیم شد.

طرح جهادگران تکریم با هدف اکرام و راهنمایی مسافران و زائران اماکن مقدس، مذهبی و گردشگری توسط گروه‌های زیرمجموعه سازمان دانش‌آموزی از ابتدای تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان 1402 در استان‌های کشور در حال اجراست.

این گروه‌ها با استقرار در ورودی شهرها و یا حضور در اماکن مقدس، امامزاده‌ها یا ستادهای اسکان، به مسافرین و زائران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

استان قم از استان‌های زائرپذیر است که هر ساله علاوه بر تعطیلات نوروز، در ایام تابستان نیز با دایر بودن ستادهای اسکان، پذیرای مسافران و زائران است.

دانش آموزخبرنگار: سعید حسینیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار