در ارزیابی ادارات آموزش و پرورش قم عنوان شد:
کسب رتبه «عالی» از سوی سازمان دانشآموزی قم در سال ۱۴٠۱
قم (پانا) - مدیر سازمان دانشآموزی استان قم گفت در ارزیابی ادارات آموزش و پرورش استان قم در سال١۴٠۱ ، از بین ۲۵ دستگاه اداری اجرایی، سازمان دانشآموزی تنها رتبه «عالی» این ارزیابی را کسب کرد که نتیجه تلاش همکاران بخصوص مدیران گذشته است.
سید علیرضا دادمرزی مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «بر اساس نتایج ارزیابی از ۲۵ محور در سال ۱۴٠۱ و شاخص های اختصاصی در سطح ملی و دستگاهی که بر اساس شاخص های تخصصی معاونت ها، دفاتر، مراکز و سایر حوزه های ذی ربط ستادی انجام شد، عملکرد مدیریتی سازمان دانش آموزی استان قم در سطح «عالی» ارزیابی شد.»
وی افزود: «این موفقیت حاصل تلاش همه همکاران و مسئولان سازمان دانش آموزی نواحی و همکاران و مربیان استان به ویژه مدیریت گذشته سازمان دانش آموزی است.»
دادمرزی تاکید کرد: «تلاش مضاعف همکاران و تداوم و تقویت نقاط مثبت عملکردی و تلاش در اصلاح نقاط قابل بهبود و تعالی آنها از اهداف سازمان دانش آموزی است.»
وی افزود: «اجرای هوشمندانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند تحول دولت به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی با اتکا بر منویات مقام معظم رهبری در جهت پیشرفت، تعالی و بالندگی کشور مستلزم مشارکت برنامه محور و جهادی همه ارکان تعلیم و تربیت در سطح استان در راستای حسن اجرای طرح ها، برنامهها و سیاست های ابلاغی از سوی دستگاه تعلیم و تربیت است.»
مدیر سازمان دانش آموزی استان قم تصریح کرد: «مبنای گزارش ها، مقایسه محورها و یا شاخص ها به ازای یک کاربر انتخاب شده و به تفکیک اعمال شده است.»
وی خاطرنشان کرد: «در ارزیابی شاخص ها در سامانه جامع مدیریت عملکرد سازمانی تسما، معیارهایی همچون جذب و سازماندهی اعضا، جذب و سازماندهی مدارس تشکیلاتی و... لحاظ می شود که با برنامه ریزی صحیح و هماهنگی و ارسال مستندات در بین دستگاهها، سطح ارزیابی ها از (ضعیف، خوب، متوسط و عالی) مشخص می شود.»
دانش آموز خبرنگار: محمدحسن نوروزی منش
ارسال دیدگاه