رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به مناسبت جهانی امروز " روز آب ":

اهداف طرح ملی نذر آب هلال احمر با شعار روز جهانی آب همسو است

تهران (پانا) - رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به مناسبت امروز ۲۲ مارس،شعار روز جهانی آب در سال ۲۰۲۳ میلادی "شتاب در تغییر برای حل بحران آب"، را همسو و هم راستا با اهداف طرح ملی نذر آب جمعیت هلال احمر در طول ۵ سال اخیر دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۸۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اهداف طرح ملی نذر آب هلال احمر با شعار روز جهانی آب همسو است

به گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی‌با اشاره به تقارن ۲ فروردین با ۲۲ مارس " روز جهانی آب"،گفت:شعار روز جهانی آب در سال ۲۰۲۳ از سوی سازمان ملل «شتاب در تغییر برای حل بحران آب» تعیین و اعلام شده است.
سلیمی اظهار کرد: بحران خشکسالی همواره ساکنان زمین را تهدید می‌کند و نامگذاری ۲۲ مارس به عنوان «روز جهانی آب» تلاشی برای عبور از این بحران است.
وی توضیح داد: سازمان ملل برای حل و گذر از این بحران، ۲۲ مارس را روز جهانی آب نامید و هر سال عنوانی را برای این روز انتخاب می‌‌کند.در همین راستا، سازمان ملل همه ساله از ۲۲ تا ۲۴ مارس اقدام به برگزاری کنفرانس آب می‌کند؛ برگزاری این کنفرانس فرصتی است که تنها یک بار در هر نسل با هدف متحدسازی جهان برای حل بحران آب و فاضلاب رخ می‌دهد. به همین منظور دولت‌های ملی و ذینفعان از همه سطوح جامعه برای تعهد به انجام کار گرد هم می‌آیند.
رئیس سازمان داوطلبان در ادامه به اهداف طرح ملی نذر آب جمعیت هلال احمر در طی ۵ سال اخیر و در ذیل کمپین جهانی" مقابله و تلاش برای کاهش اثرات منفی ناشی از تغییرات اقلیمی" پرداخت و هدف گذاری این طرح را همسو و هم راستا با شعار روز جهانی آب در سال ۲۰۲۳ میلادی دانست.
سلیمی در پایان تاکید کرد: شعار امسال روز جهانی آب فرصت مناسب و بستر آماده ای برای سیاستگذاری و برنامه ریزی طرح ملی نذر آب جمعیت هلال احمر با ابعاد گسترده تر و اثرگذاری بیشتر است و سازمان داوطلبان برای تحقق این هدف مهم به سهم و نوبه خود اعلام آمادگی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار