حرفهای متفاوت سلبریتی‌ها در طناز

تهران (پانا)- برنامه طناز سعی دارد با نگاهی متفاوت زندگی سلبریتی‌ها را بررسی کند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
حرفهای متفاوت سلبریتی‌ها در طناز

نوروز ۱۴۰۲ اگرچه کم رمق‌تر‌ از هر سال در تلویزیون اما پررونق در شبکه نمایش خانگی در حال سپری شدن است.

در اقدامی نوآورانه و خلاق ویژه برنامه «طناز» که در گونه رئالیتی تاک‌شو قابل دسته بندی است از اپلیکیشن روبیکا در حال پخش است.

این برنامه با اجرا و کارگردانی کمال تبریزی گفت و گوهایی نه به سبک و سیاق مرسوم این جنس برنامه‌ها که تقریبا در حوزه تخصصی طنز را دربرمی گیرد.

مهمانان آن از جمله چهره‌هایی هستند که سال‌ها سابقه فعالیت جدی در این عرصه را یدک می‌کشند. در نخستین قسمت از این برنامه که روز یکم فروردین پخش شد، محمدرضا علی‌مردانی مهمان برنامه بود.

او در گفت و گو با تبریزی کارگردان و نویسنده سرشناس سینما و تلویزیون حرف‌های متفاوتی زد، قطعه‌ای را برای طناز اجرا کرد و خود نیز تیتراژ این برنامه را خوانده است.

از هنرستان امین الدوله گفت جایی که در آن تحصیل کرده و خاطرات خوشی را با همکلاسی‌هایش از جمله حامد قشلاقی تهیه کننده و کارگردان تلویزیونی این برنامه در ذهن دارد. او همچنین برنامه را به جهت تجربه‌ها و آموخته‌هایش از پدربزرگ خود به عبدالوهاب معافی تقدیم کرد.

از این مقدمه و شرح مختصر بر این برنامه می‌توان نتیجه گرفت که ساختارهای مشابه برنامه سازی با دربرگیری گفت و گوهایی مبتنی بر برنامه ریزی درست و اصولی در عین بداهه گویی‌های متکی بر خلاقیت مجری و مهمان و پیش و بیش از همه انتخاب درست مهمان بر اساس اهداف و سرفصل‌های برنامه همان نقطه عطفی است که می‌تواند تاک‌شوهای متعدد تلویزیونی و در حال پخش از پلتفرم‌ها را از تکرار و کلیشه نجات دهد؛ معضلی که همواره گریبانگیر ویژه‌برنامه‌های نوروزی شبکه‌های مختلف سیما بوده است و امسال نیز با اشتباه خطاب کردن نام مهمان در یکی از شبکه‌های سیما به حد اعلای خود رسید!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار