تهیه کننده رئالیتی تاک‌شوی «طناز»:

نام برنامه‌ها با ایده‌شان زاییده می‌شود

«طناز» تاک‌شوی متفاوتی از همتایان خود است

تهران (پانا) - حامد قشلاقی طراح و تهیه‌کننده رئالیتی تاک‌شوی «طناز» می‌گوید این برنامه تلاش کرده است که در فضای تعدد برنامه‌های تاک‌شو فرم و محتوای متفاوتی را ارائه کند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نام برنامه‌ها با ایده‌شان زاییده می‌شود

حامد قشلاقی طراح، تهیه کننده و کارگردان تلویزیونی رئالیتی تاک‌شوی «طناز» در گفت‌وگو با پانا درباره شکل گیری ایده این اثر که در ایام نوروز از اپلیکیشن روبیکا در حال پخش است، بیان کرد: «ایده برنامه «طناز» در پیاده‌روی‌های من شکل گرفت. اساسا زمان پیاده‌روی به کار زیاد فکر می‌کنم و بعد از فرمت اولیه برنامه به اینکه چه کسی می‌تواند به بهترین شکل این برنامه را اجرا کند، فکر کردم.»

وی افزود: «پیش از این با آقای کمال تبریزی به دلیل حضور او به عنوان داور در برنامه‌های قبلی‌ام آشنایی و رفاقت داشتم. اگرچه برخی از دوستانم نظرشان با من موافق اجرای ایشان در طناز نبود اما در تصمیم خودم مصر بودم و در نهایت با خودشان ایده را مطرح کردم و قبول کردند.»

قشلاقی درباره انتخاب مهمانان برنامه نیز گفت: «این جنس برنامه‌ها به مهمان متکی هستند. قصد داشتیم مهمانان و هنرمندانی را به برنامه دعوت کنیم که در وهله اول با آقای تبریزی قبلا همکاری کرده یا دوستی داشته باشند و در مرحله بعدی در جامعه نیز افرادی کنشگر باشند. به این معنا که بین مردم محبوب باشند، در حوزه طنز یا جدی بازی‌های به یاد ماندنی را رقم زده باشند. در گفت‌وگوها نیز بر اساس هر مهمان سوالات را تنظیم کردیم تا هر قسمت از تاک‌شو با قسمت دیگر متفاوت باشد. در واقع با یک برنامه از پیش تعیین شده جلو رفتیم در عین حال که برخی دیالوگ‌ها هم ممکن بود در لحظه شکل بگیرد. به‌طور کلی در فضای تعدد برنامه‌های تاک‌شو لازم بود برای متفاوت بودن بخش‌های جدیدی را هم اضافه کنیم که برای اولین بار در این جنس برنامه‌ها انیمیشن‌هایی برای خاطرات مهمانان برنامه ساخته شده است.»

وی درباره علت انتخاب نام «طناز» برای این رئالیتی تاک‌شو توضیح داد: «طناز، عنوانی بود که از همان ابتدا و همزمان با شکل‌گیری طرح به ذهنم رسید. برخی دوستانم و حتی آقای تبریزی در ابتدا با این نام مخالف بودند اما به نظرم نام برنامه‌ها همراه با ایده‌های‌شان زاییده می‌شوند و خوشبختانه در مدت ضبط برنامه نیز به درست و مناسب بودن این اسم رسیدیم.»

رئالیتی تاک‌شوی «طناز» به میزبانی و کارگردانی هنری کمال تبریزی در 6 قسمت 60 دقیقه‌ای گفت‌وگوهایی عمیق با بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون را دربرمی‌گیرد. این برنامه نوروز 1402 به‌صورت یک روز در میان از اپلیکیشن روبیکا در حال پخش است.

محمدرضا علیمردانی، مازیار لرستانی، حسن معجونی و ژاله صامتی مهمانانی بوده‌اند که تاکنون مقابل کمال تبریزی ناگفته‌هایی را از زندگی شخصی و حرفه‌ای خود مطرح کرده‌اند. نویسندگی این برنامه را نیز یزدان فتوحی برعهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار