لوگوی «طناز» رونمایی شد
تهران (پانا) - بعد از پایان دادن به فاز اول رئالیتی تاکشوی «طناز» توسط گروه سازنده، لوگوی این پروژه گفتوگو محور رونمایی شد.
![لوگوی «طناز» رونمایی شد](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTQ0NTkxTpRa/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHpCntw7g6FqIsAIKXaKdntA,,/MTQ0NTkxTpRa.jpg)
به گزارش روابط عمومی تاک شوی «طناز»، این پروژه از لوگوی خود که با طرح اولیهای از ابوالفضل محمدیان و اصلاح آن توسط مهدی میرباقری آماده شده است، رونمایی کرد.
«طناز» عنوان رئالیتی تاکشوی جدیدی است که با میزبانی کمال تبریزی نویسنده و کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون و در اولین تجربه او در کسوت مجری، گفتوگوهایی متفاوت و عمیق را با جمعی از چهرههای مطرح سینما و تلویزیون رقم میزند. این برنامه در فاز اول خود با نگاهی جدی و در عین حال سرگرمکننده به مقوله طنز، با حمایت مالی شرکت فرآوردههای لبنی «رامک» تصویربرداری شده است.
ارسال دیدگاه