مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶:

تجلیل از دانش‌آموزان برتر در مسابقات ورزشی

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶، از رتبه‌های برتر استانی دانش‌آموزان این منطقه در رشته‌های ورزشی و همچنین برگزیدگان پویش ایران استوار، ۴۴ سال افتخار تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد

حمید ضیاء پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ شهر تهران در آئین تجلیل از رتبه های برتر استانی دانش آموزان این منطقه در رشته های ورزشی و همچنین برگزیدگان پویش ایران استوار، 44 سال افتخار، با اشاره به اینکه دانش آموزان سرمایه های اصلی ملی و دلیل افتخارآفرینی مستمر کشور هستند توسعه، تقویت و دیده شدن دانش آموزان را در تمامی عرصه ها لازم دانست.

وی در نشستی صمیمی با دانش آموزان از آنها خواست به تلاش و افتخار آفرینی خود ادامه دهند و از این موقعیت و فرصتی که نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر برای نوجوانان و جوانان فراهم کرده اند استفاده کامل را ببرند.

ضیاء پور با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید تلاش کنند تا در دام هایی که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در فضاهای مجازی پهن کرده و بذر ناامیدی را پخش می کنند گرفتار نشوند؛ ضمن تقدیر از دانش آموزان برگزیده بیان کرد: گوش به فرمان ولی فقیه باشید و از ولایت فقیه پشتیبانی کنید تا در قله های افتخار بدرخشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار