مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران:

با استفاده از ظرفیت سازمان‌ها گفتمان چهره به چهره با دانش‌آموزان را افزایش می‌دهیم

تهران (پانا) - مدیرآموزش و پرورش منطقه ۶ تهران عنوان کرد با استفاده از ظرفیت تمام سازمان‌ها گفتمان چهره به چهره با دانش‌آموزان را باید افزایش داد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
با استفاده از ظرفیت سازمان‌ها گفتمان چهره به چهره با دانش‌آموزان را افزایش می‌دهیم

مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 به همراه سرگرد تقی زاده مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه، آزیتافکور؛ سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی، فتحی؛ مسئول بسیج خواهران با قاسم عرب پور؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر(عج الله) دیدار کرد.

حمید ضیاء پور در این دیدار با ادای احترام به ارواح پاک شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: قدردان زحمات وخدمات پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی و صبر و مقاومت جانبازان سر افراز در سنگر دفاع از کیان و آرمان های نظام جمهوری اسلامی هستیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 تهران، بیان کرد: سپاه پاسداران پشتوانه ای محکم و استوار با نیروهای متعهد و ولایتمدار است که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم، نظام جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهدیدی محافظت می کند.

وی افزود: سپاه در سایه ولایت همانند شهید سلیمانی که با تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از زندگی، مال و جان برای دفاع از اسلام گذشت همواره در برقراری امنیت و آرامش مردم در هر کجا و هر زمان که نیاز بوده با کمک بسیج مردمی انجام وظیفه کرده که می توان در این خصوص به اجرای طرح مشترک شهید سلیمانی، برگزاری اردوهای راهیان نور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت افزایی، جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب، اشاره کرد که منشاء خیر و برکات بسیاری بوده و است.

ضیاء پور خاطرنشان کرد: به کمک بسیج و ارتباطات فراسازمانی با استفاده از ظرفیت تمام سازمان ها و ایجاد یک اتاق فکر، گفتمان های چهره به چهره با دانش آموزان را افزایش دهیم.

ضیاء پور با بیان اینکه بهترین روش تربیتی با عمل صورت می گیرد، گفت: باید اقدام به برگزاری اردوهای یک روزه علمی، تفریحی با عنوان راهیان پیشرفت کنیم تا با نشان دادن دستاوردهای عظیم ایران قوی؛ شناخت، آگاهی و توانمندی دانش آموزان را افزایش دهیم.

سپس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر گفت: با افزایش ظرفیت های بسیج فرهنگیان و دانش آموزان گام های موثری در تمامی زمینه ها برمی داریم و امسال در زمینه آموزش سواد رسانه ای برای دانش آموزان و افزایش آگاهی و دانش آینده سازان نظام جمهوری اسلامی اقدام خواهیم کرد.

قاسم عرب پور، فرمانده ناحیه حضرت ولی عصر(عج) از خدمات و فعالیت های ارزنده و ارزشمند حمید ضیاء پور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تقدیر کرد.

در پایان دیدار ضیاء پور با اهداء گلدان سبز از زحمات و تعامل سپاه در عرصه های مختلف با آموزش و پرورش منطقه 6 تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار