مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶:

سفیران سلامت اشاعه‌دهندگان نشاط و تندرستی هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 در افتتاحیه جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزان از سفیران سلامت به عنوان اشاعه‌دهندگان نشاط و تندرستی یاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
سفیران سلامت اشاعه‌دهندگان نشاط و تندرستی هستند

حمید ضیاپور، مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 در مراسم نمادین افتتاحیه جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی با اشاره به اهمیت مولفه‌های سلامت بیان کرد: سفیران سلامت دانش آموزی مروجین سلامت در مدرسه و جامعه هستند و دانش آموزان در قالب برنامه سفیران سلامت با تقویت و ارتقا اطلاعات خود و نیز کسب مهارت‌های لازم مانند صحبت کردن، دوست‌یابی، پذیرش احکام و قوانین حاکم بر جامعه و انتقال این آموزه‌ها به خانواده و دیگر افراد جامعه می توانند بازوان توانمند مدیران در جهت پیشرفت و توسعه مدرسه باشند.

ضیاپور گفت: ترویج سبک زندگی سالم اسلامی - ایرانی به عنوان رویکرد اصلی برنامه سفیران سلامت دانش آموزی مورد تاکید است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 با بیان اینکه سلامت، اولین و اساسی ترین رکن تعالی و پیشرفت جامعه است، گفت: کسی می تواند زندگی خوب و موفقی داشته باشد که از اول زندگی خود برنامه مدون برای رشد و ارتقا و بالندگی خود داشته باشد و اولین گام این برنامه ریزی سلامت است.

در ادامه دانش آموزان برنامه های متنوع و نمایش زیبای هفته دیابت را اجرا کرده و برنامه ها و اجرای دانش آموزان در این مدرسه نشان دهنده تربیت تمام ساحتی دانش آموزان بود.

سپس مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 با اهداء کارت سفیران به آنها تاکید کرد: سلامتی خود را حفظ و ارتقاء دهند و مهارت‌ها و اطلاعات لازم در جهت رشد و سلامتی در ابعاد جسمی، روانی، عاطفی، اجتماعی و معنوی را کسب کند.

حمید ضیاپور در پایان مراسم دانش آموزان در جمع همکاران حضور یافت و به سوالات آنها پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار