فرماندار شهرستان نایین:

هم‌افزایی خیرین به جریان دولت در خدمت‌رسانی بهتر به مردم یاری می‌رساند

نایین (پانا) - فرماندار شهرستان نایین گفت هم‌افزایی خیرین باعث خدمت‌رسانی هرچه بیشتر دولت به مردم می‌شود و باید از این‌ بزرگواران تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
هم‌افزایی خیرین به جریان دولت در خدمت‌رسانی بهتر به مردم یاری می‌رساند

محمد کریمی در آئین افتتاحیه آب انبار سنتی خیرساز و ایستگاه تمام خودکار اقلیم شناسی شهر انارک، اظهار کرد: سه ضلع مردم، خیرین و مسئولان به معنای واقعی کلمه یک مثلث بسیار خوب به منظور پیشبرد اهداف توسعه و پیشرفت شهرستان نایین به خصوص شهر انارک هستند و جا دارد که در این فرصت از شهرداری، شورای اسلامی شهر و خیرین گرانقدر شهر انارک که به صورت جهادی و مخلصانه مشغول فعالیت هستند، تقدیر شود.

وی اضافه کرد: همانند شهر نایین قصد داریم یک انجمن مردم نهاد از خیرین بزرگوار را در شهر انارک دارای مجوز و ثبت کنیم و از این طریق با محوریت بخشداری انارک، این انجمن مردم نهاد دارای حساب بانکی می شود که در آینده با مشکلات حقوقی و ...مواجهه نشود.

فرماندار شهرستان نایین ادامه داد: این انجمن های مردم نهاد و انجمن خیرین شهر انارک می‌تواند با نظام مندی، هم افزایی و همفکری میان اعضا و اولویت سنجی و شناسایی مشکلات، اسباب پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر شهر را فراهم سازد.

وی افزود: از خیرین گرانقدر شهر انارک و پروژه های آب انبار سنتی و ایستگاه تمام خودکار اقلیم شناسی شهر انارک که از راه های دور، رنج سفر را متحمل شدند بسیار تشکر می‌کنم و این بزرگواران بدانند که ما برای دست بوسی این عزیزان در اینجا حاضر شده ایم چرا که هم افزایی خیرین باعث خدمت رسانی هرچه بیشتر دولت به مردم می‌شود.

آب انبار سنتی خیرساز و ایستگاه تمام خودکار اقلیم شناسی شهر انارک با حضور منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان و مهندس خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار