معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد:

ظرفیت مناسب شهرستان اسلامشهر در زمینه معرفی استعدادهای ورزشی دانش‌آموزی

اسلامشهر(پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت ظرفیت‌های خوبی درزمینه معرفی استعدادهای ورزشی دانش‌آموزی درشهرستان اسلامشهر وجود دارد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت مناسب شهرستان اسلامشهر در زمینه معرفی استعدادهای ورزشی دانش‌آموزی

رضا امیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه شورای تربیت‌بدنی و نظارت بر اماکن ورزشی که در سالن شورای آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: با توجه به بازدید از مجموعه فضاهای ورزشی شهرستان اسلامشهر، تحول خوبی در مسائل عمرانی و مربیان مشاهده کردیم و ظرفیت‌های بسیار عالی در زمینه معرفی استعدادهای ورزشی دانش‌آموزی در جریان است.

وی افزود: مشکلات فضاهای ورزشی می‌بایست در شورای تربیت‌بدنی و نظارت مناطق بررسی شود تا اتفاقات مثبت روی دهد و اعتقاد داریم حضور مسئولان در میدان و بازدید از مراکز ورزشی می‌تواند در راستای تصویب مصوبات شورا کمک کند.

امیدی تصریح کرد: به عنوان مثال، مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) در شهرستان اسلامشهر با برخورداری از چمن مناسب،استخر و مربیان مجرب ظرفیت حضور تیم‌های باشگاهی فوتبال را دارد و در این راستا نیاز به افزودن فضای خوابگاهی و سالن همایش دارد و همچنین خیرین ورزشکار نیز می‌توانند کمک کنند.

در ادامه جلسه، امین اسدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی بر توجه به حوزه اجتماعی در برنامه‌های آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت:مردم انتظار دارند که کار خوب خلاقانه اجرا شود و حوزه ورزش اسلامشهر تحول خوبی را در بر داشته است و می‌تواند ورزشکاران خوبی را به کشور معرفی کند.

در این جلسه مصوب شد، به مجموعه‌های ورزشی شهرستان اسلامشهر و مناطق لازم‌التوجه منطقه، اعتبارات خاص از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تعلق گیرد.

شایان ذکر است، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با همراهی مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان از مجموعه‌های ورزشی و مدارس اسلامشهرکه دارای سالن‌های ورزشی هستند بازدید کردند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار