امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

اگر مسئله فرهنگ تقویت شود، جوانان به دنبال نهادینه‌کردن فرهنگ بیگانگان نخواهند رفت

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر عاملی که سبب می‌شود جوانان بسوی فرهنگ غرب حرکت نکنند را تقویت فرهنگ بومی ایران دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۵۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اگر مسئله فرهنگ تقویت شود، جوانان به دنبال نهادینه‌کردن فرهنگ بیگانگان نخواهند رفت

حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی شهرستان که در سالن همایش‌های فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: تمامی فعل و انفعالات خداوند متعال در عالم و فلسفه خلقت هم توجه به موارد فرهنگی است.

وی در ادامه افزود: همگان می‌بایست از فرهنگ متعالی و مترقی ایران اسلامی پاسداری کنیم و با توجه به برگزاری هفته فرهنگی در شهرستان اسلامشهر آسیب‌شناسی برنامه‌های فرهنگی جهت سال آینده را در نظر داشته باشیم و جنبه‌های مثبت آن را برای نسل امروز تقویت کنیم.

امام جمعه اسلامشهر بیان کرد: اگر مسئله فرهنگ تقویت شود جوانان به دنبال فرهنگ غرب نخواهند رفت و فرهنگ بیگانگان را نهادینه نخواهند کرد و فرهنگ خود را در نظر خواهند گرفت.

در این مراسم امین اسدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسلامشهر هم در سخنانی تصریح کرد: هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر با ۱۳۰ برنامه از میلاد امام حسین(ع) شروع شد تا نیمه شعبان با هدف تزریق نشاط اجتماعی به جامعه با حضور اقوام و عشایر برگزارشد و با بازدید وزیر کشور و استاندار تهران همراه بود.

در این برنامه که فرماندار اسلامشهر، امام جمعه احمدآبادمستوفی و سایر مسئولان نیز حضور داشتند، از برترین‌های هفته فرهنگی و نمایشگاه‌های اقوام و عشایر و توانمندی‌های آموزش و پرورش اسلامشهر تجلیل شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار