امام جمعه شهرستان اسلامشهر تاکید کرد

استقبال از ماه مبارک رمضان با برگزاری دهه تکریم مساجد

اسلامشهر(پانا)-امام جمعه اسلامشهر درخطبه‌های نماز جمعه گفت، دهه آخر ماه شعبان دهه تکریم و غبارروبی مساجد است و با این مناسبت باید از ماه رمضان استقبال کنیم .

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
استقبال از ماه مبارک رمضان با برگزاری دهه تکریم مساجد

حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های آخرین نماز جمعه سال 1401که در مصلی شهرستان برگزار شد، با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی سالی پر از خیر،برکت و معنویت را برای همه آرزو کرد و افزود در هر کاری که خیر باشد و فرد به خدا نزدیک شود، آن روز برای او عید است.

وی در خطبه دوم با اشاره به مناسبت‌های هفته، اظهارکرد: دهه آخر ماه شعبان دهه تکریم و غبارروبی مساجد است و باید از ماه رمضان استقبال کنیم و ضرورت دارد موکب‌های افطاری در اسلامشهر راه‌اندازی شود.

امام جمعه اسلامشهر، در رابطه با توافق سه جانبه، ایران عربستان و چین گفت: تحلیل‌های مختلف از موافق و مخالف در این رابطه ارائه شده است و کشورهای امضاء کننده توافق از منافع مشترک بهره‌مند خواهند شد و ایران اسلامی از سر ضعف و ناتوانی توافق نکرد و اقدام موفق دستگاه دیپلماسی نظام اسلامی بود که این توافق انجام شد و بیشترین خسارت هم به آمریکا و اسرائیل وارد خواهد شد.

حجت‌الاسلام برقراری در رابطه با انحلال قرارداد تجارت اتحادیه اروپا با ایران تصریح کرد: کشورهای اروپایی از قبل هم به تعهدات خود عمل نکردند و آمریکا از برجام خارج شد و اروپایی‌ها نیز تاکنون کارشکنی داشتند و ایران هم بر اساس توافقات برجام گام به گام در کاهش تعهدات خود پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: وزیر دفاع یا در اصل وزیر جنگ آمریکا به طور محرمانه به عراق سفر کرد و نتیجه سفر آن است که نیروهای آمریکایی که مردم عراق خواستار خروج آنها هستند احساس خطر می‌کنند و زیر پای آنان در منطقه سست شده است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار