معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ریشه‌کنی بی‌سوادی، با عزم جدی مردم و مسئولان میسر است

اسلامشهر(پانا)-معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اسلامشهر گفت، با مشارکت و عزم جدی مردم، نهادها و ارگان‌ها در امر سواد‌آموزی و در قالب الگوی اسلامی، ایرانی می‌بایست شاهد کاهش و در نهایت ریشه‌کنی بی‌سوادی باشیم.

کد مطلب: ۱۳۵۶۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ریشه‌کنی بی‌سوادی، با عزم جدی مردم و مسئولان میسر است

فرشته اکبریان، معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش که در آموزشگاه هیأت امنایی پانزده خرداد شهرستان اسلامشهر برگزارشد، در سخنانی با تقدیر از تحول خوب برنامه‌های نهضت سوادآموزی در اسلامشهر اظهار کرد: امام راحل با تکیه بر مردم، نهضت سواد‌آموزی را در دوران انقلاب تشکیل داد و هدف شناسایی و ریشه‌کنی بیسوادی بود و اکنون گروه افراد مورد نظر ما بیشتر در سن ۱۰ تا ۴۹ سال هستند.

وی در ادامه بیان کرد: با مشارکت و عزم جدی مردم، نهادها و ارگان‌ها در امر سواد‌آموزی و در قالب الگوی اسلامی، ایرانی می‌بایست شاهد کاهش و در نهایت ریشه‌کنی بی‌سوادی باشیم.

اکبریان تصریح کرد: برای اولین بار شورای عالی سوادآموزی نهاد ریاست جمهوری در دولت جدید برگزار شد و سپس در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز این شورا به فعالیت خود در راستای شناسایی افراد بی‌سواد و کم‌سواد همراه با ترغیب آنها به حضور در کلاس‌های سوادآموزی اقدام کرد.

معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: افراد بی‌سواد مطلق می‌بایست ازسوی ادارات و ارگان‌ها معرفی شوند و همچنین با توجه به اینکه آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی روبرو است،در راستای آموزش سواد‌آموران از طرح برون‌سپاری و ظرفیت ادارات استفاده خواهیم کرد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار