مدیر آموزش و پرورش ملارد:

خبرگزاری پانا عرصه‌ای برای جهاد تبیین و پرورش استعدادهای دانش‌‌آموزان است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد بیان کرد خبرگزاری پانا، عرصه‌ای برای جهاد تبیین و پرورش استعدادهای درخشان دانش‌آموزان در جهت انعکاس فعالیت‌های بی‌نظیر مجموعه آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا عرصه‌ای برای جهاد تبیین و پرورش استعدادهای دانش‌‌آموزان است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در آخرین نشست شورای اداری با حضور تمامی کارمندان آموزش و پرورش ملارد بیان کرد: هر جا که در انجام امور اداری، انضباط مالی و اداری مورد تأکید قرار گرفته و برنامه‌های متنوع با انسجام برگزار و اجرا شده است، موفقیت بیشتری را شاهد بودیم.

وی تأکید کرد: برای رسیدن به اهداف تربیتی و آموزشی ذکر شده در سند تحول بنیادین لازم است تعامل با مدارس بیشتر شود و فاصله اداره با مدارس به حداقل برسد.

تیموری‌راد ضمن اشاره به پتانسیل موجود در دانش‌آموزان خطاب به همکاران اداری، افزود: مشارکت دانش‌آموزی یکی از اصلی‌ترین محورهای فعالیت کارشناسی‌های مختلف اداره باشد و مشارکت‌ها، تقویت شود.

وی تشریح کرد: شایسته است به دانش‌آموزان اعتماد کنیم چرا که توانایی‌های نوجوانان بی‌شمار است و با میدان دادن به آنان می‌توان شاهد پربار شدن برنامه‌های متنوع و بارور شدن استعدادهای درخشان دانش‌آموزان بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: لازم است برای انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته و تلاش‌های همکاران، کنش‌گری رسانه‌ای را در نظر بگیریم و خبرگزاری پانا، عرصه‌ای برای جهاد تبیین و پرورش استعدادهای درخشان دانش‌آموزان در جهت انعکاس فعالیت‌های بی‌نظیر مجموعه آموزش و پرورش است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار