مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

دانش‌آموزان تمام‌ساحتی، آینده‌سازان این سرزمین و ایران قوی هستند

قرچک(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان این سرزمین و ایران قوی هستند، گفت وقتی می‌گوییم ایران قوی یعنی ایرانی که از همه نظر پیشرفت داشته باشد و شما دانش‌آموزان ایران قوی را می‌سازید.

کد مطلب: ۱۳۵۶۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان تمام‌ساحتی، آینده‌سازان این سرزمین و ایران قوی هستند

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مراسم تجلیل از برترین رتبه‌های دانش آموزان مدرسه انصارالمهدی اظهار کرد: امروز یکی از بهترین برنامه‌های تربیتی و علمی در سطح منطقه را شاهد بودیم، که حاصل زحمات و تلاش‌های کادر اجرایی مدرسه، اولیا و سعی خود دانش آموزان است و به نوبه خود تشکر می‌کنم زیرا به صورت تمام ساحتی اقدام به تربیت دانش آموزان کردند؛ شما دانش آموزان آینده سازان این سرزمین هستید.

وی ادامه داد: استعدادهای بی‌نظیری را دیدم که باید به قله‌های رفیع پیشرفت و تمدن نوین اسلامی برسند، چرا که امام زمان (عج) و ایران قوی نیازمند یاران تمام ساحتی است که در کلیه زمینه ها فعال باشد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان ایران قوی را می‌سازند، بیان کرد :اگر قرار است ایران قوی داشته باشیم باید دانش آموزانی قوی داشته باشیم؛ وقتی می‌گوییم ایران قوی یعنی ایرانی که از همه نظر پیشرفت داشته باشد و شما دانش آموزان ایران قوی را می سازید. دانش آموز قوی دانش آموزی است که در همه زمینه‌ها مانند ورزش، امور پرورشی، درسی و... فعالیت داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با تاکید بر اینکه نباید فرصت‌هایتان را از دست دهید، در پایان خاطر نشان کرد:«اگر می‌خواهید در این مسیر موفق شوید؛ توکل به خدا داشته باشید، ایمانتان را قوی کنید ، دعا کردن را از یاد نبرید، برای رسیدن به هر هدفی برنامه ریزی را فراموش نکنید ، در کارهایتان هدف و انگیزه داشته باشید و فرصت هایتان را از دست ندهید.»

خبرنگار دانش آموز: علی مفتخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار