تجلیل از ۲۲۰ خانواده شهدای قرچک بمناسبت روز شهدا

قرچک(پانا) - همزمان با ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، مسئولان شهرستان قرچک با خانواده معزز شهدا با حضور در منزل شهیدان دیدار کردند و سپس طی مراسمی در سالن اجتماعات فرمانداری، از ۲۲۰ خانواده شهید قرچک، تجلیل و تکریم بعمل آمد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ۲۲۰ خانواده شهدای قرچک بمناسبت روز شهدا

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک در مراسم تکریم خانواده معظم شهدا اظهار کرد: ۲۲ اسفند به فرمان ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) به منظور تجلیل و تکریم از خانواده شهدا نام‌گزاری شد، ۲۲ اسفند رمز جاودانگی جمهوری اسلامی ایران بوده و است.

وی استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران را به برکت خون شهدا دانست و گفت: استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است، باید همواره قدردان شهدا باشیم، باید از پدران و مادران شهدا تجلیل و تکریم کنیم، مسوولان وظیفه دارند جایگاه والای شهدا را به نسل جدید تبیین کنند.

وی در ادامه افزود: خانواده شهدا از مسوولان طلب مادی ندارند، با نگاه به وصیت نامه شهدا می‌توانیم ببینیم که شهدا ولایت‌مدار و در خط ولایت بودند.

فرماماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه بنیاد شهید شهرستان قرچک وضعیت مطلوب دارد، ییان کرد: با توجه به گزارشات ارائه شده توسط مسوولان در استان تهران، بنیاد شهید شهرستان وضعیت مطلوب دارد، در دولت سیزدهم ترویج فرهنگ و ایثار شهادت در شهرستان قرچک باید به نحو احسن انجام گیرد تا در استان الگو باشیم.

فاتحی‌نژاد با تاکید بر اینکه به لطف شهدا از بحران‌های سخت عبور کردیم،ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه نشان دادند که نمی‌توانند پیشرفت این کشور را ببینند، در این مسیر سعی می‌کنند سنگ اندازی کنند ولی به لطف شهدا همیشه از این بحران ها عبور کردیم و در مسیر توسعه قرار گرفتیم.

فرماندار قرچک در پایان خاطر نشان کرد: همه مسوولان امروز در رزمایش سلام شهید دیدار با خانواده شهدا را انجام می‌دهند و از ایثارگری‌های آن‌ها که فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند تقدیر می‌کنیم.

خبرنگار:آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار