مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

پیگیری‌های مرتبط با رتبه‌بندی مدارس انجام خواهد شد

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، گفت آموزش و پرورش شهر تهران در حال تعامل با شورای عالی آموزش و پرورش است، پیگیری‌های مرتبط با رتبه‌بندی مدارس را انجام خواهد داد‌ و با نگاهی مسأله محور این موضوع را دنبال می‌کند‌.

کد مطلب: ۱۳۵۵۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری‌های مرتبط با رتبه‌بندی مدارس انجام خواهد شد

علیرضا کریمیان در مراسم یکصد و یکمین سالروز تاسیس شورای عالی آموزش و پرورش که صبح امروز، ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به زیست بوم‌های نوظهور اخیر، قطعا شورای عالی آموزش و پرورش می.بایست برای چنین شرایطی خود را آماده کرده و برنامه‌های لازم را برای زیست بوم‌های جدید داشته باشد.

وی تعیین جایگاه آموزش و پرورش در نهادهای حاکمیتی، اقتصاد آموزش و پرورش و موضوع نیروی انسانی که یکی از مهم ترین دغدغه‌های آموزش و پرورش است را از دیگر موضوعات قابل توجه و بررسی در شورای عالی آموزش و پرورش برشمرد و افزود: آموزش و پرورش شهر تهران نیز در حال تعامل با شورای عالی آموزش و پرورش است و پیگیری‌های مرتبط با رتبه‌بندی مدارس را انجام خواهد داد‌ و با نگاهی مسأله محور این موضوع را دنبال می‌کند‌.

کریمیان در پایان ابراز کرد: امیدواریم جلسات شورای عالی آموزش و پرورش برای نظام تعلیم و تربیت آورده‌های بسیار داشته و منتج به دستاوردهای خوبی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار