علیرضا کریمیان:

در اسرع وقت به اعتراضات فرهنگیان رسیدگی می‌کنیم تا آرامش معلمان فراهم شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از رسیدگی سریع به شکایات و اعتراضات فرهنگیان به منظور تامین آرامش خیال معلمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
در اسرع وقت به اعتراضات فرهنگیان رسیدگی می‌کنیم تا آرامش معلمان فراهم شود

رضا مراد صحرایی؛ سرپرست وزارت آموزش و پرورش با هدف نظارت بر چگونگی فرآیند رسیدگی به شکایات فرهنگیان شهر تهران به رتبه بندی به همراه علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت از میز کار پاسخگویی به شکایات رتبه بندی شهر تهران بازدید کرد.

علیرضا کریمیان در حاشیه این بازدید، ضمن ارائه گزارشی اجمالی از اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش شهر تهران در یک سال گذشته اظهار کرد: در آموزش و پرورش پایتخت سعی داشته ایم با یک تیم متخصص در فضایی همدلانه گام های بلند و موثری در تحقق اهداف و چشم انداز نظام تعلیم و تربیت برداریم. به همین منظور، در این بازه زمانی یک ساله کارها و اقدامات بزرگ و ارزشمند زیادی در تمام عرصه ها انجام شده که نتیجه زحمات و همکاری تمام ارکان نظام تعلیم و تربیت شهر تهران از ستاد تا صف بوده است.

وی افزود: رویکرد ما در آموزش و پرورش شهر تهران، تامین رضایت جامعه هدف در سایه تحقق اسناد بالادستی منطبق بر اهداف عالیه است که به این منظور سعی داشته ایم با دوری از تمرکز صرف بر کارها و وظایف روزمره، بر کارها و ایده های بزرگ، نوآورانه و تحول آفرین متمرکز شویم.

وی با اشاره به سخن سرپرست وزارت آموزش و پرورش مبنی بر این که «مدرسه، چشمه جوشش تحول و معلم، عامل مهم تحول است و تحول از مدرسه محقق می شود» این عقیده را نگاهی فاخر و ارزشمند از سوی سرپرست وزارت آموزش و پرورش خواند و افزود: بالاترین شأن همه ما شأن معلمی است، بنابراین تلاش در اجراسازی سیاست های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش در راستای احقاق حقوق فرهنگیان معزز و همچنین اهداف نظام تعلیم و تربیت از وظایف اصلی ماست.

کریمیان تصریح کرد: علاوه بر اقدامات گذشته در خصوص رتبه بندی فرهنگیان، اکنون نیز با برپایی میزکار پاسخگویی به شکایات رتبه بندی فرهنگیان شهر تهران درصدد آن هستیم تا در اسرع وقت به شکایات و اعتراضات فرهنگیان معزز رسیدگی کرده و آرامش خیال معلمان عزیز را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار