معاون فرمانده انتظامی قم:

شهروندان از خرید مواد محترقه دست ساز پرهیز کنند

برهم زنندگان آرامش مردم تا ۱۵ فروردین در بازداشت خواهند بود

قم(پانا) - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم با اعلام اینکه برهم زنندگان آرامش مردم تا ۱۵ فروردین سال آینده در بازداشت خواهند ماند، گفت شهروندان از خرید مواد محترقه غیر‌مجاز و دست‌ساز که موجب بروز اتفاقات جبران‌ناپذیر خواهد بود به جد پرهیز کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۵۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان از خرید مواد محترقه دست ساز پرهیز کنند

سرهنگ سید مجتبی اشرفی، معاون فرمانده انتظامی قم اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات عمومی فرماندهی انتظامی استان ۴۳ کیلوگرم مواد اولیه نارنجک های دست ساز را کشف کردند و با هماهنگی مقام قضایی استان یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه شهروندان از خرید مواد محترقه غیر مجاز و دست ساز که موجب بروز اتفاقات جبران ناپذیر خواهد بود به جد پرهیز کنند، تصریح کرد: شهروندان در صورت داشتن هر گونه اطلاعات در خصوص فعالیت افراد سودجو در عرضه و تولید مواد محترقه غیرمجاز، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشرفی تاکید کرد: پلیس قاطعانه با برهم زنندگان آرامش مردم برخورد و در صورت دستگیری با هماهنگی دستگاه قضایی، تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در بازداشت خواهند ماند، همچنین در صورت توقیف خودرو نیز، رفع توقیف به بعد از ۱۵ فروردین موکول خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار