سارقان کابل برق و عاملان قطع درختان آبادان بازداشت شدند

آبادان (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از بازداشت سارقان کابل برق فشارقوی و عاملان قطع درختان فضای سبز شهری در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ کیومرث کشوری ضمن اعلام این خبر گفت: پلیس در پی گزارش چند فقره سرقت کابل فشار قوی از یکی از خیابان های احمدآباد، زمان و مکان وقوع این سرقت‌ها، احصاء شد و تیم تخصصی کلانتری 15 آبادان برای بازداشت سارقان اعزام شد.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری 15 در حین عملیات، راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت که عامل سرقت های گزارش شده بودند را دستگیر کردند.

کشوری بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری‌ 15 احمدآباد در بازرسی از مخفیگاه آنان یک عدد قیچی مخصوص برش کابل های فشار قوی و همچنین مقادیری کابل برق مسروقه کشف و ضبط کردند.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس دو فردی که در حال قطع کردن درختان یکی از پارک ها بودند را بازداشت کردند. در بازرسی خودروی متهمان توسط پلیس تعدادی تنه درخت قطع شده کشف وضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علیه متهمان، پرونده قضایی تشکیل شده است، یادآور شد: امنیت و آرامش شهروندان در حریم خصوصی و عمومی خط قرمز پلیس است، از این رو در برخورد قاطع با هنجارشکنان هیچ گونه مماشاتی نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار