بازداشت سارق تانکرهای آب باغات

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق تانکر آب باغات محدوده اعلائین در حین خردکردن تانکر و کشف 3 فقره سرقت خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت سارق تانکرهای آب باغات

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت تانکر آب از باغات محدوده اعلائین شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سارق را در حین خرد کردن تانکر آب مسروقه دستگیر و جهت بررسی تخصصی به کلانتری حضرت عبدالعظیم(ع) منتقل کردند.

سرهنگ جلیلیان گفت: در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اقرار به بزه ارتکابی به 3 فقره سرقت به این شیوه و شگرد معترف و اظهار داشت، با شناسایی محل‌های سرقت پس از تخریب و باز کردن درب باغ ها وانت بار کرایه و با کمک راننده خودرو که اطلاعی از سرقت نداشت تانکرهارا به محل امن منتقل و پس از خرد کردن، در ضایعاتی ها به فروش می رساندم.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با جانمایی محل های سرقت توسط سارق، مال باختگان شناسایی و پس از شکایت شکات پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار