بازداشت سارقان کلینیک دندانپزشکی

تهران (پانا) - رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان 70 میلیارد ریالی کلینیک دندانپزشکی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت سارقان کلینیک دندانپزشکی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی‌فر بیان کرد: نوزدهم بهمن ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت از کلینیک دندانپزشکی در کلانتری افسریه تشکیل شد و شاکی اظهار داشت، پس از انبارگردانی متوجه سرقت تعدادی از تجهیزات دندانپزشکی از قبیل ایمپلنت، ابات منت و لوازم مصرفی به ارزش تقریبی 70 میلیارد ریال شده است.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سرقت داخلی بوده و یکی از کارکنان کلینیک با داشتن 2 سال سابقه انبارداری و دستیار دندانپزشک بودن فعالیت خویش را قطع کرده و به محل کار مراجعه نکرده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه اولین مظنون پرونده پس از هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: متهم در پی‌جویی‌های انتظامی به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار داشت، با توجه به بروز مشکلات و اختلافات مالی فی ما بین شاکی و سایر اعضاء کلینیک، با پیشنهاد و همدستی 2 تن از سایر اعضای کلینیک سرقت را انجام داده است.

کارآگاه موسوی‌فر افزود: در ادامه روند رسیدگی به پرونده سایر متهمان نیز دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از محل سکونت این افراد تعدادی از اموال به سرقت رفته کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به فروش اموال مسروقه در فضای مجازی و مغازه‌دارها اعتراف و شناسایی مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران به دستگیری یکی از مالخران اموال مسروقه اشاره کرد و گفت: متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شده و کشف جزئیات پرونده در دست بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار