وزیر آموزش و پرورش:

جو روانی درخصوص مسمومیت دانش‌آموزان باید کاهش یابد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش معتقد است درحال حاضر نگرانی‌ها نسبت به وقوع مسمومیت در بین دانش‌آموزان کاهش یافته است اما از نظر رسانه‌ای نگرانی‌های اولیاء بسیار زیاد است که این جو روانی باید سمت منطقی شدن حرکت کند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جو روانی درخصوص مسمومیت دانش‌آموزان باید کاهش یابد

یوسف نوری در جمع خبرنگاران و در حاشیه نخستین همایش تجلیل از یاریگران سلامت دانش آموزان درخصوص برنامه‌های انجام شده برای کنترل جو روانی و استرس به وجود آمده در رابطه با مسمومیت دانش‌آموزان اظهار کرد: جلسات متعددی برگزار شده است و بسیاری از دستگاه‌های مرتبط درگیر رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب امروز فرمودند این موضوع در اولویت دستگاه‌های مرتبط و سایر دستگاه‌ها قرار بگیرد و ما در روز دو جلسه مفصل درباره مسمومیت دانش‌آموزان داریم.

نوری در ادامه با بیان اینکه پس از اتمام همایش یاریگران سلامت نیز درباره مسمومیت دانش‌آموزان جلسه‌ای تشکیل خواهد شد، گفت: در آنجا مقرر خواهد شد تا هرکدام از دستگاه‌ها چه اقداماتی را انجام دهند. برای مثال رسانه باید چه اقدامی داشته باشد. درحال حاضر نگرانی‌ها کاهش یافته است اما از نظر رسانه‌ای نگرانی‌های اولیاء بسیار زیاد است که این جو روانی باید سمت منطقی شدن حرکت کند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی درخصوص حضور نیروهای امنیتی و پلیس در اطراف مدارس بیان کرد: درون مدارس براساس قواعد موجود اگر موردی رخ دهد، اورژانس وارد خواهد شد. به طور طبیعی تمام کنترل‌ها انجام می‌شود و اینطور نیست که تصور شود کنترلی ضورت نمی‌گیرد. همانطور که در فرمایشات رهبری تاکید شده بود اگر مسببین مشخص شوند که ان‌شاءالله به زودی مشخص شوند، حتما با آن‌ها برخورد خواهد شد. پلیس هم حضور داشته است و ما هرجا خواسته ایم به یاری ما شتافته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار