تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عرصه سلامت، اولویت اصلی خیرین سلامت در فارس است

شیراز (پانا) - به گفته مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس،با توجه به نیازسنجی‌های مشترک مجمع خیرین، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، تکمیل مراکز بهداشتی  درمانی نیمه تمام که بیش از 50درصد رشد فیزیکی داشته‌اند در  اولویت حمایت خیرین و وزارت بهداشت و درمان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۵۳۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عرصه سلامت، اولویت اصلی خیرین سلامت در فارس است

علی‌اکبر رامجردی ضمن اشاره به استقبال خیرین استان در سال 1401جهت مشارکت در تکمیل این پروژه ها گفت : باتوجه به بررسی وضعیت پروژه های نیمه تمام در استان 260 پروژه شامل 77 خانه بهداشت و پایگاه سلامت 40 مرکز جامع سلامت و 43 پایگاه اورژانس و 100 مرکز سلامت محور دیگر نیازمند تکمیل اعلام شد که با حمایت و مشارکت خیرین تاکنون 97تفاهمنامه در سال 1401جهت تکمیل این پروژه‌ها منعقد شد و روند تکمیل 38 پروژه فعال شده است .

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه از تعداد ۲۶۰ پروژه نیمه تمام بهداشتی درمانی ۴۰ طرح مربوط به شیراز و ۲۲۰ پروژه دیگر مربوط به شهرستان‌ها است افزود: با استقبال خیرین گرامی، تکمیل پروژه‌های سلامت شامل خانه‌های بهداشت، مراکز جامع سلامت، تکمیل بیمارستان‌ها، مراکز اورژانس و اقامتگاه‌های همراه بیمار در حال انجام است.

رامجردی در پایان با اشاره به پهناور بودن استان فارس و کثرت پروژه‌های برجامانده، بر لزوم حمایت خیرین جهت فعال سازی ورساندن این طرحها به چرخه خدمات رسانی به مردم بخصوص در مناطق محروم تاکید کرد.

خیرین برای حمایت از تکمیل پروژه های نیمه تمام می‌تواند به دفتر مجمع خیرین تامین سلامت فارس واقع در طبقه هشتم ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه یا با شماره 32359200تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار