معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان:

مربیان و معاونین پرورشی، طلایه‌داران تعلیم و تربیت در مدارس هستند

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان با بیان اینکه مربیان و معاونین پرورشی، طلایه‌داران تعلیم و تربیت در مدارس هستند، گفت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، یادگار شهیدان رجایی و باهنر است.

کد مطلب: ۱۳۵۳۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مربیان و معاونین پرورشی، طلایه‌داران تعلیم و تربیت در مدارس هستند

علی اصغر حسنان، در حاشیه برنامه باغ‌گردی و بازدید مربیان پرورشی شهرستان سمنان از بناهای تاریخی، گردشگری و بافت‌های قدیمی شهرستان سمنان به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، در گفت و گو با پانا، خاطرنشان کرد: مربیان و معاونین پرورشی، در واقع مربیان امور تربیتی هستند که سعی کرده ایم برنامه هایی برای تقدیر آن ها داشته باشیم.

وی افزود: یکی از برنامه هایی که امروز در خدمت دوستان بودیم، برنامه باغ گردی و پیاده روی و بازدید از بناهای تاریخی است که از میدان امام حسین(ع) سمنان شروع شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان، هدف از باغ گردی و پیاده روی را آشنایی و بازدید از بافت قدیمی سمنان و آشنایی با آداب و رسوم سمنان خواند و گفت: این برنامه که با همکاری مدیریت گردشگری شهرداری سمنان برگزار شد، برنامه لذت بخش و مفرحی برای همکاران بود.

حسنان با عنوان این مطلب که کارگاه های توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی مدارس برگزار شد، تصریح کرد: این کارگاه با حضور شکوریان فرد مسئول مقرر کتاب کشور برگزار شده و بسیار مفید نیز واقع شد.

وی ضمن گرامیداشت هفته امور تربیتی اظهارکرد: انشالله به زودی در سالن شهید مطهری سمنان نیز مراسمی را با حضور کلیه مدیران مدارس خواهیم داشت و از همکاران و برگزیدگان حوزه امور تربیتی شهرستان سمنان تجلیل خواهیم کرد.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین شجری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار