جشن نیکوکاری در گلستان

گلستان(پانا)-جشن نیکوکاری در گلستان با حضور،سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان،عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان،حسن مدرس زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان،احسان طهماسبی مدیر سازمان دانش آموزی استان و جمعی از دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری در گلستان

این مراسم با حضور پرشور دانش آموزان در تمامی مدارس سطح استان به صورت هماهنگ برگزار شد.

در ابتدای مراسم سیدرضا نظری،مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت:امروز به مناسبت جشن نیکوکاری دور هم جمع شده ایم تا دانش آموزان،احسان وگذشت و ایثار را یاد بگیرند.

نظری ادامه داد:این دانش آموزان اینجا هستند تا با تقدیم هدایا بتوانند شادی را با هم نوع خود تقسیم کنند.شعار «یکی برای من یکی برای تو» بیان کننده همین موضوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان عنوان کرد:طبق تفاهمی که با کمیته امداد حضرت امام داشتیم،هدایا امروز تحویل گرفته میشود و تقسیم و توزیع آن میان افراد بی بضاعت در کل استان صورت میگیرد.

عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در خصوص جشن نیکوکاری بیان کرد:مطابق تفاهم کمیته امداد،آموزش و پرورش و سازماندانش آموزی گلستان،جشن نیکوکاری در قالب دو‌بخش انجام گرفت.

بابایی در ادامه افزود:بخش اول فرهنگ سازی احسان و انفاق در بین دانش آموزان است که توسط اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی به شکل اینجشن برگزار شد.بخش دوم جمع آوری کمک های مردمی در قسمت های برخوردار و توزیع در قسمت های کم برخوردار است. این موضوع توسط مدارس و تعدادی از‌ دانش آموزان به عنوان نماینده انجام خواهد شد.

بابایی مبلغ جمع آوری شده در سال گذشته را یک میلیارد تومان عنوان کرد.بابایی همچنین راه حل کاهش نیازهای دانش آموزان را برنامه ریزی و همت اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی دانست.

حسن مدرس زاده،مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار کرد:در آستانه ی سال نو قرار داریم و بعضا خانواده هایی هستند که تکمن مالی مناسب ندارند ودر تنگا قرار دارند،ما نباید از آنها غافل شویم.

طبیعی است که رسالت ایمانی و انسانی ما الهام گرفته از فطرت و‌عواطف انسانی ما است.بنابراین شایسته است که نگاه خیرخواهانه و دستگیری از نیازمندان رادر خودمان تقویت کنیم.

وی آموزش و پرورش را بستری مناسب برای رشد و تقویت فرهنگ سازی و نهادینه کردن این اتفاق بزرگ دانست.

مدرس زاده آینده ی روشن را در‌گرو تعاون و همکاری دانش آموزان،مردم و ارگان های مختلف عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار