آمادگی برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی برای برگزاری جشن نیکوکاری در 15 اسفندماه در تمام مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

حسنعلی عزت خواه در نشست با قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: نوع دوستی مردم شریف استان برای دستگیری از نیازمندان و رونق بخشیدن به سفره های نیازمندان در ایام پایانی سال ستودنی است.
وی بیان کرد: در آستانه سال نو برای تامین بخشی از مایحتاج و هزینه های دانش آموزان نیازمند مدارس استان، انتظار همدلی و همراهی اولیا و فرهنگیان وجود دارد.
عزت خواه افزود: جشن نیکوکاری یک جشن ملی است که حس نوعدوستی و کمک به همنوعان را تداعی می کند که بستر برای حضور بانشاط همه دانش آموزان در مدارس فراهم می شود.
قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: جشن نیکوکاری امسال با عنوان (هر روز عیدی دیگر است) برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری آن در سراسر استان اندیشیده شده است.
نواب ساجدیان با بیان اینکه مبالغ جمع‌آوری شده در مدارس، برای افراد نیازمند همان مدرسه صرف می‌شود، افزود: متولی برگزاری این جشن در مدارس دانش‌آموزان هستند که فرایند هزینه کرد مبالغ اهدایی نیز امسال با رویکرد مبتنی بر تربیت اقتصادی با نظارت خود دانش‌آموزان هزینه خواهد شد.
وی یادآور شد: با وجود اینکه جمع آوری کمک از طریق روش‌های گوناگون از اوایل اسفندماه آغاز شده، ولی این برنامه‌ها با هدف مشارکت حداکثری مردم تا پایان اسفندماه ادامه دارد.
رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: جشن نیکوکاری روحیه تعاون و همکاری را در بین دانش آموزان تقویت می کند.
سید نظام مرادی افزود: برپایی جشن نیکوکاری در بستر فضای شاد و عمومی مدارس تاثیر مثبتی بر تقویت آرمان های دینی، اسلامی و انقلابی دارد.
در پایان این جلسه مقرر شد مدارس نمادین جهت زنگ نیکوکاری در شهرستانها و مناطق مشخص و تبلیغات و اطلاع رسانی لازم از طریق مدیران مدارس، صدا و سیما و رسانه ها جهت حضور پرشور دانش آموزان و اولیا جهت کمک به نیازمندان در جشن نیکوکاری انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار