زنگ احسان و نیکوکاری در شهرستان گلبهار به صدا در آمد

گلبهار(پانا) - زنگ‌احسان و نیکوکاری همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)در شهر گلبهار به صورت محوری در دبستان نیایش و شهرگلمکان دبستان شهید شمایلی با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ احسان و نیکوکاری در شهرستان گلبهار به صدا در آمد

محمود رضوانی کیا مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان گلبهار خاطر نشان کرد:ما در شهرستان گلبهار در خدمت۱۷هزار دانش آموز با استعداد و توانمند هستیم برای آموزش و پرورش دانش آموز زیاد فرصت است و جشن نیکوکاری به همین معنا هست که همه دست در دست هم بدهیم تا موفقیت های ارزشمند و بزرگی را در سطح شهرستان گلبهار کسب کنیم.

وی در ادامه از همکاری تمامی مسئولین و دستگاه های اداری شهرستان گلبهار تقدیر و تشکر کرد و افزود:۱۷هزار دانش آموز پر تلاش گلبهار منتظر دست های نیکوکارانه مسئولین شهرستان هستند.

مهدی خراسانی رئیس کمیته امداد شهرستان گلبهار ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری اذعان کرد:در شهرستان گلبهار ۲۸۷۰خانوار مدد جوی‌کمیته امداد،تعداد ۴۷۳دانش آموز مقطع ابتدایی،۵۱۲ دانش آموزان مقطع متوسطه و ۷۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

شایان به ذکر است اجرای سرود،نقالی،دکلمه و تقدیر و تشکر از خیرین از جمله برنامه های مراسم احسان و نیکوکاری در شهرستان گلبهار بود.

دانش آموز خبرنگار:معصومه رفیعی فنود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار