رئیس اجرایی نشست هم‌اندیشی قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب:

در گام دوم انقلاب، قوی شدن ایران در تمام عرصه‌ها و تحقق تمدن نوین اسلامی فراهم می‌شود

تهران (پانا) - رئیس اجرایی نشست هم‌اندیشی قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب گفت در گام دوم انقلاب، قوی شدن ایران در تمام عرصه‌ها و تحقق تمدن نوین اسلامی با نقشه راه گام دوم و درک درست و شناخت و تلاش مدیران متخصص و مردمی و جهادی فراهم می‌شو‌د.

کد مطلب: ۱۳۵۲۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
در گام دوم انقلاب، قوی شدن ایران در تمام عرصه‌ها و تحقق تمدن نوین اسلامی فراهم می‌شود

به گزارش روابط عمومی قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب، نشست هم‌اندیشی با حضور دبیران استانی و مقامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از 14 اسفند به مدت 2 روز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود.

حسن سراوانی، رئیس اجرایی این همایش با تاکید بر لزوم تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری(مدّظلّه‌العالی)، گفتمان‌سازی و مردمی بودن را از اهداف مهم گام دوم انقلاب ‌و این قرارگاه دانست.

وی اظهار کرد: این گفتمان در تمام استان‌ها و مناطق با حضور و مشارکت مردم شکل گرفته و شنیدن اظهارات و حل مشکلات مردم از مهمترین مسئولیت‌های این قرارگاه است.

سراوانی خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب، قوی شدن ایران در تمام عرصه‌ها و تحقق تمدن نوین اسلامی با نقشه راه گام دوم و درک درست و شناخت و تلاش مدیران متخصص و مردمی و جهادی فراهم می‌شو‌د.

رئیس اجرایی این همایش گفت: باور نسل جوان و نسل نو و کادرسازی جبهه انقلاب برای مدیریت کشور از مهمترین اهداف 40 سال گام دوم انقلاب است.

وی در خصوص محورهای مورد بحث در این نشست هم‌اندیشی ابراز کرد: تبیین و فهم مشترک از بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین پنل‌های تخصصی با حضور اساتید و متخصصین برگزار می‌شود.

سراوانی تصریح کرد: حمایت، هدایت و نظارت 3 اصل مهم قرارگاه مردمی و جهادی گام دوم انقلاب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار