وزیر آموزش و پرورش:

محدودیت‌ها فرصتی برای رسیدن به موفقیت است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، محدودیت‌ها را به عنوان یک فرصت برای رسیدن به موفقیت دانست و نمونه‌ای از خودباوری و استفاده از محدودیت‌ها را پرتاب ماهواره عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌ها فرصتی برای رسیدن به موفقیت است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در دور دوم سفرهای هیات دولت به استان بوشهر به عنوان نماینده معین رئیس‌جمهوری در شورای اداری شهرستان جم حضور یافت و به بررسی و پیگیری مسائل این شهرستان پرداخت.

یوسف نوری در جلسه شورای اداری شهرستان جم با تبریک روز جوان و با اشاره به قدمت شهرستان جم اظهار کرد: هرچقدر تلاش کنیم که اقتصاد را اصلاح کنیم تا زمانی که مسائل فرهنگی حل نشود، تغییری ایجاد نخواهد شد.

وی گفت: بستر گسترش فرهنگ ابتدا در خانواده و ادامه آن در آموزش و پرورش است.

نوری، محدودیت‌ها را به عنوان یک فرصت برای رسیدن به موفقیت دانست و افزود: باید بتوانیم با خواستن و خودباوری از محدودیت‌ها و کمبود امکانات برای رشد و توسعه استفاده کنیم.

وی نمونه‌ای از خودباوری و استفاده از محدودیت‌ها را پرتاب ماهواره عنوان کرد و گفت: مردم همه مسؤلین را یکی می‌بینند و دولت قبل و فعلی مطرح نیست و باید هر دولت با ادامه پروژه‌های دولت قبل در راه رشد و توسعه کشور قدم بردارد.

در ادامه این نشست از سوی سایر اعضا مسائل و مشکلات شهرستان جم مطرح شد که نماینده معین رئیس‌جمهوری با استماع این نظرات به برخی کارها و پیگیری‌های انجام‌شده اشاره کرد. موضوع‌های واگذاری پالایشگاه فجر، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، فرودگاه و بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان جم، تکمیل جاده جم به فیروزآباد، کمبود فضاهای آموزشی شهرستان جم، ساخت هنرستان جوار صنعت در این شهرستان، تکمیل پروژه نیمه‌تمام مجمتع رفاهی فرهنگیان جم، بررسی مشکلات اردوگاه دانش‌آموزی شهرستان جم از مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

مدرسه ۱۲ کلاسه شهرستان جم افتتاح شد

همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری، مدرسه ۱۲ کلاسه علامه دهخدا با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

این واحد آموزشی در زیربنای یک هزار و ۶۹۳ مترمربع و محوطه‌سازی ۳۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ ۱۳۵ میلیارد ریال احداث شده است.

طرح ملی خودکفایی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در جم کلنگ‌زنی شد

طرح ملی خودکفایی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد تومان با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان جم کلنگ‌زنی شد.

این طرح که با هدف تولید پمپ، کمپرسور و بلبرینگ در ناحیه صنعتی شهرستان جم در ۲ هکتار راه‌اندازی می‌شود، فرصت اشتغال برای یک هزار نفر را فراهم می‌‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار