توضیحات یوسف نوری درباره ماجرای مسمومیت های سریالی دانش آموزان در مدارس

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه روز گذشته بیشتر وقت جلسه سران سه قوا و او به موضوع مسمومیت دانش آموزان اختصاص یافت گفت دغدغه اولیا را درک می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات یوسف نوری درباره ماجرای مسمومیت های سریالی دانش آموزان در مدارس

یوسف نوری شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران درباره ماجرای مسمومیت های سریالی دانش آموزان در مدارس گفت: دغدغه اولیا را درک می‌کنم. به هر حال این فرزندان حاصل عمر آنها هستند و ما هم واقعا از این اتفاقات ناراحت هستیم.
وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های بیرونی خیلی به این موضوع شتاب دادند و آن را برجسته کردند. ما بیشتر وقت خود را حتی در حضور سران سه قوه به این موضوع پرداختیم و اکنون با محوریت وزارت کشور موضوع به جد پیگیری می‌شود تا معلم‌های عزیز، دانش آموزان و به ویژه اولیا از این نگرانی دربیایند.
نوری در بخش دیگری از سخنان خود درباره حل مشکلات نحوه استخدام معلم ها در هنرستان‌ها بیان کرد: فعلا در حوزه فراخوان‌های استخدام در حوزه آموزش ابتدایی و دانش آموزان استثنایی داریم و در مراحل بعدی بر اساس نیازهایی که داریم فراخوان صادر می‌کنیم که متقاضیان می‌توانند در آزمون‌های تخصصی شرکت کنند..
وزیر آموزش و پرورش در ادامه درباره طرح استخدام قهرمانان ورزشی در دانشگاه فرهنگیان نیز اظهار کرد: طرحی برای دانش آموزان سرآمد برتر تصویب شد که بدون تشکیلات کنکور می‌توانند به دانشگاه فرهنگیان ورود پیدا کنند.
وی درباره استخدام قهرمانان ورزشی در آموزش و پرورش گفت: در حال انجام دادن کارهای قهرمانان ملی هستیم خوشبختانه آنها از این طرح استقبال کردند وبه همین دلیل آنها در اولویت قرار گرفته‌اند. ان شاءالله بتوانیم از هنرمندان نیز همین استفاده را داشته باشیم..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار