در آستانه برگزاری جشنواره یوسف

کارگاه رایگان داستان‌نویسی در قم برگزار می‌شود

قم (پانا) - کارگاه یک روزه داستان‌نویسی دفاع‌مقدس و مقاومت ویژه جشنواره ملی داستان کوتاه «یوسف» به صورت رایگان ویژه معلمان، دانش‌آموزان و سایر اقشار در قم برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۲۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه رایگان داستان‌نویسی در قم برگزار می‌شود

کارگاه یک روزه داستان نویسی و مقاومت در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره ادبی داستان کوتاه «یوسف» با حضور احسان عباسلو دبیر این جشنواره ملی، در قم برگزار می شود.

این کارگاه روز پنجشنبه 25 اسفند 1401 از ساعت 8 تا 12 در سالن همایش مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم واقع در میدان مفید، پشت ایستگاه آتش نشانی برگزار می شود.

شرکت در کارگاه برای تمامی معلمان، دانش آموزان، دانشجویان و .. رایگان بوده و هیچگونه محدودیتی برای حضور افراد وجود ندارد ضمن آنکه به تمامی شرکت کنندگان، گواهینامه معتبر از سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اعطا خواهد شد.

برای ثبت نام شرکت در کارگاه، لازم است نام و نام خانوادگی و شماره تماس از طریق ایتا یا پیامک به شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ ارسال شود.

دوازدهمین دوره جشنواره ادبی داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «یوسف» تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ تمدید شده است و علاقه مندان می‌توانند برای حضور مطلوب‌تر در جشنواره هرگونه سوال مربوط به داستان نویسی را در کارگاه مطرح کنند.

این جشنواره در بخش بزرگسالان با موضوع دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت، بخش نوجوان با رعایت اسلوب داستان نویسی ویژه این گروه سنی و بخش ویژه با محوریت «وحدت ملی، ایران قوی» برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار