امام جمعه خلیل آباد:

حضرت علی اکبر (ع)سر آمد همه جوانان بشریت هستند

خلیل آباد(پانا)-امام جمعه خلیل آباد در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی مسجد جامع خلیل آباد گفت حضرت علی اکبر (ع)سر آمد و الگوی همه و جوانان نیازمند خودآگاهی، دشمن‌شناسی و بصیرت هستند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
حضرت علی اکبر (ع)سر آمد همه جوانان بشریت هستند

علی ناهیدی امام جمعه خلیل آباد در خطبه های نماز جمعه گفت: حضرت علی اکبر فرزند نخست امام حسین (ع) است که در ۱۱ شعبان سال ۳۳ هجری قمری به دنیا آمد و در ۱۰ محرم سال۶۶ هجری قمری در کربلا به شهادت رسید و در همانجا نیز دفن شد.
وی در ادامه با اشاره به مقام والای حضرت علی اکبر (ع) گفت: شخصیت حضرت علی اکبر (ع)آنقدر بالا و والا است که دوبار نام ایشان در زیارت عاشورا آمده است.
وی افزود: حضرت علی اکبر (ع) سر آمد همه جوانان بشریت است و یک جوان اگر خواهان سعادت اخروی و ابدی باشد باید به این حضرت اقتدا کند و ایشان را سر لوحه راه خود قرار دهد.
وی با توجه به حضور پر رنگ قشر جوان در ۴۴ سال انقلاب اسلامی،گفت: یکی از مصادیق حضور جوانان در این ۴۴ سال،حضور این نسل انقلابی و مؤمن در ۸ سال دفاع مقدس است که جوانان ما خوش درخشیدند وشهامت حضرت علی اکبر (ع)را سرلوحه خود قرار دادند.
ناهیدی گفت:مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب بیش از ۴۰ بار به نسل جوان توصیه های را بیان کردند که یکی از آنها این است که جوانان نیازمند خود آگاهی و دشمن شناسی و بصیرت هستند که جوان ما موظف است در این شرایط به آنها توجه کند. البته که ما شاهد بودیم که نسل جوانان در مراسمات مذهبی،پیاده روی اربعین و راهپیمایی ها حضور گسترده ای داشتند.
خبرنگار دانش آموز: زهرا یعقوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار