مادر شهیدان رمضانی؛

انتظارم از جوانان این است که پشتیبان انقلاب باشند

خلیل آباد(پانا)- مادر شهیدان رمضانی از شهدای انقلاب در خلیل آباد گفت انتظارم از جوانان این است که پشتیبان انقلاب باشند و این نسل جوان است که گره‌گشای سختی‌ها است .

کد مطلب: ۱۳۴۵۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
انتظارم از جوانان این است که پشتیبان انقلاب باشند

عفت محمدزاده ،مادر شهیدان رمضانی در گفتگو با پانا گفت : «من مادر دو شهید،حسین و علیرضا رمضانی و خواهر شهید محمدزاده هستم.»

وی افزود :«حسین دانش آموز مدرسه شهید نجفیان بود و سه سال در خلیل آباد تحصیل کرد ،چون پدرش نظامی بود باید هر سه سال مکان زندگی ما عوض می شد ، حسین که پسر بزرگ ما بود ، در سال های آخر تحصیلش در جلگه رخ زندگی می‌کردیم.»

وی ادامه داد :« در یکی از روزها که در خانه نشسته بودم حسین وارد شد و گفت مادر در خانه نشستی و نم یدانی بیرون چه آشوبی است .
دستم را گرفت و بیرون برد ، سر و صدا و هیاهوی مردم و تیراندازی از طرف سربازان شاه خیلی زیاد بود ، تا به خود آمدم حسین را در آخر میلان دیدم که با سربازان شاه درگیر شده بود .»

وی در پایان گفت :«حسین شبانه به بیرون می رفت و اعلامیه هارا می‌چسباند که در یکی از همین شب ها و در زمان چسباندن اعلامیه ،توسط نیروهای شاه ، به شهادت رسید. و من حقیقتا انتظار دارم جوانان حرمت خون شهیدان را نگه‌دارند و پشتیبان انقلاب باشند.»

دانش آموز خبرنگار :عطیه معزز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار