نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان:

«تربیت» پیش نیاز و زیربنای رشد و تعالی در جامعه است

زاهدان (پانا) - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت تربیت پیش نیاز و زیربنای رشد در جامعه است اما کمتر به آن توجه می شود، بنابراین توجه به ارتقای تربیت در نظام اسلامی باید بیشتر شود.

کد مطلب: ۱۳۵۲۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
«تربیت» پیش نیاز و زیربنای رشد و تعالی در جامعه است

آیت الله مصطفی محامی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان و همکاران حوزه پرورشی و فرهنگی با وی که به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی انجام شد، اظهار کرد: معاونت پرورشی دارای وظیفه‌ای مهم، عمیق و گسترده در دستگاه آموزش و پرورش است.

امام جمعه زاهدان خواستار تلاش جهت استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود شد و بیان کرد: یکی از محورهای مهم خود معلمان هستند و باید در جهت رشد و ارتقای علمی، اخلاقی و معنوی آن‌ها برنامه ریزی شود تا بتوانند پا به پای رشد خود روی دانش‌آموزان نیز تأثیرگذار باشند.

وی خطاب به فعالان حوزه امور تربیتی گفت: شما عمر خود را در مسیری بسیار مهم سپری می کنید چرا که تربیت پیش نیاز و زیربنای رشد جامعه و در تعالیم اسلامی نقطه مرکزی موضوع تربیت و تزکیه است.

وی با بیان اینکه با وجود اهمیت بسزای تربیت و امور تربیتی متأسفانه کمتر به آن توجه می شود، ادامه داد: توجه به ارتقای تربیت در نظام اسلامی باید بیشتر شود.

دانش‌آموز خبرنگار: ستایش شهرکی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار