رئیس مجلس دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان:

«تربیت اسلامی» مهم‌ترین رکن آموزش برای ساختن انسان‌ها و تعالی اهداف اسلامی است

زاهدان (پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی دختران سیستان و بلوچستان با صدور پیامی هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۲۵۹۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
«تربیت اسلامی» مهم‌ترین رکن آموزش برای ساختن انسان‌ها و تعالی اهداف اسلامی است

کوثر کوچال به نمایندگی از مجلس دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بِـسْــمِ اَللّهِ اَلـرَحْـمٰن اَلـرَحـیــم
با درود به روح پاک و ملکوتی امام راحل (ره) و شهیدان رجایی و باهنر، بنیانگذاران نهاد مقدس امور تربیتی، سالروز 8 اسفند، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی و تأسیس این نهاد انقلابی و ارزشمند را گرامی داشته و با تبریک این روز مقدس، برای مجموع معلمان و فعالان امور آموزشی و تربیتی، بویژه دست‌اندرکاران امور پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و مدارس استان سیستان و بلوچستان آرزوی سلامتی و توفیق می‌کنیم.

مقام معظم رهبری می‌فرمایند: همت شما عزیزان امور تربیتی در درجه‎ اول این باشد که جوان را مؤمن، آگاه، روشن‌بین و پایبند به معارف و عمل اسلامی بار آورید.

تحول ممتاز در آموزش و پرورش قطعاً بر پایه تربیت اسلامی و اعتقاد به مبانی نورانی آن در امر تعلیم و تربیت حاصل می‌شود و در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن آموزش برای ساختن انسان‌ها و تعالی اهداف اسلامی جامعه، تأکید بر تربیت اسلامی است.

از همین رو در سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی، فرصت را مغتنم شمرده و با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مجموع معلمان دلسوز خدوم امور پرورشی و تربیتی و بویژه، مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونت پرورشی و فرهنگی و کلیه عزیزان و دست‌اندرکاران و برنامه‌ریزان امور پرورشی و تربیتی استان سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی می‌کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار