مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج):

آغاز حرکت به سمت تحول اساسی در آموزش و پرورش اصفهان قابل‌مشاهده است

اصفهان (پانا) - مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت از زمان حضور مدیرکل آموزش و پرورش در این جایگاه حرکت به سمت تحول اساسی آغاز شده و این قابل‌مشاهده است.

کد مطلب: ۱۳۵۲۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز حرکت به سمت تحول اساسی در آموزش و پرورش اصفهان قابل‌مشاهده است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان هم‌زمان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش در سپاه صاحب‌الزمان (عج) این استان به مناسبت روز پاسدار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار یکی از ویژگی‌های بارز حضرت ابوالفضل (ع) را ادب ایشان دانست و افزود: حضرت عباس (ع) به معنای حقیقی عبد صالح خدا بود.

وی با تأکید بر این‌که اگر در زندگی‌مان ادب داشته باشیم همه چیز داریم تصریح کرد: این ادب دایره گسترده‌ای دارد و شامل ادب در مقابل خدا، پیامبر، پدر، مادر، معلم، فرمانده، قرآن، نماز و... می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی ادامه داد: تمامی ویژگی‌های حضرت عباس (ع) بر محور این ادب قرار گرفته است و بهترین هدیه‌ای که می‌توانیم از ایشان بگیریم همین ویژگی نیکوی اخلاقی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) ضمن تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: از زمان حضور ایشان در آموزش و پرورش حرکت به سمت تحول اساسی آغاز شده و این قابل‌مشاهده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار