رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

نگاه بر تخصصی ساختن مدارس استثنایی است

تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت نگاه این سازمان در خصوص ساخت مدارس استثنایی بر اساس مصالح ملی و تخصصی کردن و تخصصی ساختن مدارس استثنایی است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نگاه بر تخصصی ساختن مدارس استثنایی است

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ جلسه بررسی مشکلات مدارس استثنایی شهر تهران و شهرستان‌های تهران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران و روسای ادارات استثنایی شهر تهران و شهرستان‌های تهران برگزار شد.

حمید طریفی حسینی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از سازمان نوسازی مدارس به جهت توجه ویژه به مدارس استثنایی گفت: نگاه این سازمان در خصوص ساخت مدارس استثنایی بر اساس مصالح ملی و تخصصی کردن و تخصصی ساختن مدارس استثنایی است و فلسفه برگزاری این جلسه، همگرایی بهتر در خصوص تکمیل پروژه‌های ناتمام و توجه ویژه به مدارس استثنایی به جهت تعمیر، تجهیز و احداث است.

در ادامه جلسه روسای ادارات استثنایی شهر تهران و شهرستان‌های تهران به بیان مشکلات حوزه تصدی خویش پرداختند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز ابراز کرد که نگاه سازمان نوسازی به مدارس استثنایی، یک نگاه عمیق و تخصصی در زمینه ساخت و تجهیز است.

راشکی بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال ساخت تأکید داشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در ادامه ضمن تقدیر و تشکر به جهت تشکیل جلسه، بر مرتفع کردن مشکلات مدارس استثنایی و تأمین تجهیزات آن تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار