رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور:

باید ‌شبانه‌روزی ‌در میدان پای کار مدرسه‌سازی بود

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه با پشت میز‌نشینی کاری از پیش نمی‌رود، تاکید کرد با تلاش ۱۰۰ درصدی و پیگیری شبانه‌روزی باید در میدان پای کار مدرسه‌سازی بود.

کد مطلب: ۱۴۱۵۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
باید ‌شبانه‌روزی ‌در میدان پای کار مدرسه‌سازی بود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ نشست صمیمانه معاون وزیر آموزش و پرورش و ریاست این سازمان با معاونان و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد.

محمدرضا خان‌محمدی ضمن تشکر از همه معاونان، مدیران کل و کارکنان سازمان در سراسر کشور اظهار داشت: ما بهترین حرفه و کار را انتخاب کرده‌ایم. خیرین مدرسه‌ساز به عشق معنایی دیگر بخشیدند، کاری که با عشق همراه است و هدف غایی آن منتهی به لبخندهایی است که دنیا و آخرتمان را می‌سازد. حضور خداپسندانه خیرین عزیز زمینه همه اتفاقات مثبت را فراهم می‌کند. همه ما به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در جامعه و زندگی افراد نقش ایفا می‌کنیم و منشا اثر هستیم.

وی با بیان اینکه ما عاشق کارمان هستیم و به همین جهت برای این امر خداپسندانه شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم و همچون یک سرباز یا خادم حقیقی این را بر‌ خود وظیفه می‌دانیم، افزود: ویژگی اول سازمان نوسازی، ساختن کالبد رشد جامعه است و بزرگترین سرمایه‌ ما همین ساختن است و اگر حرکت و رشدی را شاهد هستیم این از تلاش همگانی است و قطع به یقین اثر کار فردی نیست.

رئیس سازمان نوسازی با با بیان اینکه طی این مدت، آموزش و پرورش با دستان خالی مدرسه ساخته است، اذعان داشت: لبخند کودکان این سرزمین، لبخند خداست و این هزاران هزار میلیارد ارزشمند بوده و ارزش آن از عدد و رقم خارج است. ما کار را برای رضای خدای متعال و بعد برای آرامش دل خودمان انجام می‌دهیم.

خان‌محمدی تصریح کرد: قطعا با پشت میز نشینی کاری از پیش نمی‌رود، با تلاش ۱۰۰ درصدی و پیگیری شبانه‌روزی باید در میدان پای کار مدرسه‌سازی بود. لبخند شیرین از عمق جان کودکان، تمام چالش‌ها و اخم‌ها و بی‌مهری‌ها را بی‌اثر می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه صندلی‌ها و پست‌ها متعلق به کسی نیست، تصریح کرد: این سرمایه برای همه‌ فرزندان این سرزمین است و ما نسبت به تک تک اهالی تعلیم و تربیت مسئولیم. ساخت 15 هزار کلاس درس به همت و تلاش همه‌ کارکنان این سازمان میسر شد و و من از تک تک شما الگو می‌گیرم و شما عامل دلگرمی، موفقیت و رشد و تعالی این سازمان هستید.

وی در پایان با بیان اینکه ماموریت ما کمک به ساختن فضاهای باکیفیت آموزشی و تربیتی و گسترش این امر نیک است، افزود: از یکایک همکاران خوبم در مجموعه نوسازی کشور که با جدیت و نظم و انضباط در امر خیر مدرسه سازی همکاری می‌کنند، تقدیر و تشکر دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار