همزمان با هشتم اسفند سالروز تشکیل امور تربیتی صورت گرفت

تجدید میثاق مسئولان آموزش پرورش قم با شهدای امور تربیتی

قم (پانا) - مسئولان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قم صبح امروز با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) با آرمان‌های شهدای امور تربیتی تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق مسئولان آموزش پرورش قم با شهدای امور تربیتی

جمعی از مسئولان حوزه معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و نواحی آموزش و پرورش به همراه مدیر سازمان دانش آموزی استان و تعدادی از مدیران مدارس، صبح امروز هشتم اسفند همزمان با سالروز تشکیل امور تربیتی در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) حضور یافتند.

حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در این آیین، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به تقارن سالروز تشکیل امور تربیتی با ایام ماه شعبان اظهار کرد: بر اساس فرازهایی از صلوات شعبانیه، ماه شعبان آمیخته با رحمت الهی است و حضور در جوار مزار شهیدان عزیز موجب رحمات و برکات مضاعف خواهد بود.

وی افزود: شهدای امور تربیتی با شهادت خود الگوی کاملی را از تربیت اسلامی ارائه دادند و ضرورت دارد سبک و سیره زندگی شهیدان به نسل حاضر معرفی شود.

مسئولان حاضر در این آیین، با حضور بر سر مزار سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) و شهدای امور تربیتی و نیز شهدای گروه سرود دانش آموزی، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرده و یاد و خاطره مربیان شهید را گرامی داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار