مدیر دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش اسلامشهر:
برگزاری آزمون پایش مدارس سمپاد در راستای سنجش میزان اثربخشی فرآیند تحصیلی است
اسلامشهر (پانا) - مدیر دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش اسلامشهر، برگزاری آزمون پایش را در راستای سنجش میزان اثربخشی فرآیند تحصیلی دانست و هدف اجرای آن را مقایسه جایگاه دانشآموزان مدارس سمپاد در مدرسه، منطقه، استان و کشور خواند.
مدارس سمپاد یا تیزهوشان به منظور یادگیری بیشتر دروس توسط دانشآموزان، علاوه بر آموزشهای متداول، آزمون پایش تحصیلی سنجش عملکرد دانشآموزان را در دستور کار برنامههای خود نیز دارند.
صغرا سلیمانی، مدیر دبیرستان فرزانگان(۲) آموزش و پرورش اسلامشهر در رابطه با آزمون پایش مدارس سمپاد و در گفتوگو با پانا بیان کرد:«آزمون پایش در سالیان قبل با نام آزمون پیشرفت تحصیلی شناخته میشد، اما در دوره جدید فعالیت مدارس سمپاد آزمون با نام پایش و طبق بودجهبندی خاص در دو مرحله از کتابهای درسی در حال برگزاری است.»
وی در ادامه اظهار کرد: «در واقع برگزاری آزمون پایش در راستای سنجش میزان اثربخشی فرآیند تحصیلی است و هدف اجرای آن مقایسه جایگاه دانشآموزان مدارس سمپاد در مدرسه، منطقه، استان و کشور است.»
سلیمانی تصریح کرد: «همچنین نتایج آزمون پایش نشاندهنده کیفیت تدریس در مدارس سمپاد است، که من به عنوان مدیر مدرسه تحلیل درستی از عملکرد دبیران آموزشگاه در رابطه با انتقال مفاهیم درسی به دانشآموزان خواهم داشت.»
مدیر دبیرستان فرزانگان(۲) آموزش و پرورش اسلامشهر خاطرنشان کرد:«از سوی دیگر پس از اعلام نتایج با تشویق دانشآموزان و دبیران سعی در ایجاد انگیزه بیشتر در آنان برای ادامه راه داریم.»
دانشآمور خبرنگار: محدثه نوروزی
ارسال دیدگاه