معاون آموزشی دبیرستان شاهد آموزش و پرورش اسلامشهر تاکید کرد:
ضرورت بهرهگیری از تولید محتوا در امر آموزش مدارس
اسلامشهر(پانا) - معاون آموزشی دبیرستان شاهد آموزش و پرورش اسلامشهر، تدریس همراه با تولید محتوا را عاملی برای شوق بیشتر دانشآموزان به ادامه تحصیل دانست.
محمد کریمی، معاون آموزشی دبیرستان شاهد پسران شهید احمد کاظمی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفتوگو با پانا با اشاره به هدف از برگزاری ارزشیابی در واحد آموزشی اظهار کرد:« برگزاری آزمونهای تحصیلی در مدارس، با هدف به دست آوردن اطلاعات آموزشی از روند پیشرفت دانشآموزان است و پس از ارزشیابی دانشآموزان میتوان به نقاط ضعف و قوت آنان آگاه شویم، که در برنامهریزیهای آینده از نقش بسزایی برخوردار است.»
وی در ادامه بیان کرد:«از سوی دیگر ارزشیابیها به دبیران کمک خواهد کرد درک بهتر از وضعیت درسی دانشآموزان داشته باشد. در دوران کرونا با توجه به برگزاری کلاس و آزمونهای غیرحضوری ملاک صحیحی برای ارزشیابی وجود نداشت و به همین دلیل در دانشآموزان افت تحصیلی را شاهد بودیم.»
کریمی در رابطه باارکان آموزش تصریح کرد: «برای کسب نتایج بهتر در آموزش میبایست ارتباط فی مابین ارکان آموزش شامل، خانواده، دانشآموز و مدرسه به درستی رعایت شود تا دانشآموز آینده بهتری داشته باشد. دبیران و خانواده با بهره گرفتن از آیتمهای آموزشی میتوانند انگیزه دانشآموزان را بالا برده و آن را داخل مدار آموزشی قرار دهند.»
معاون آموزشی دبیرستان شاهد شهید احمد کاظمی آموزش و پرورش اسلامشهر دررابطه با ضرورت تولید محتوا از جانب دبیران و دانشآموزان خاطرنشان کرد: «تدریس همراه با تولید محتوا موجب خواهد شد که دانشآموزان با راهنمایی دبیران خود و اجرای کارهای گرافیگی شوق بیشتری برای ادمه تحصیل داشته باشند.»
دانشآموز خبرنگار: حمیدرضا مرزبان
ارسال دیدگاه