۱۵۷۰؛ خط تلفنی مشاوره رایگان مراکز مشاوره آموزش و پرورش

بوشهر(پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه خط ۱۵۷۰ به عنوان تلفن اورژانس اجتماعی دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها است، گفت این خط از ساعت ۸ تا ۱۴ و عصر نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در تمامی طول سال به صورت رایگان خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۷۰؛ خط تلفنی مشاوره رایگان مراکز مشاوره آموزش و پرورش

زینب غلام‌پور در تور خبری بازدید از مرکز تخصصی مشاوره و روانشناختی مسیر زندگی که به مناسبت هفته تربیت اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: کلینیک مرکز مشاوره اداره کل در بخش‌های مختلف نظیر خانواده، زوج درمانی، گفتار درمانی، اختلالات خاص یادگیری، مشاوره قبل و بعد ازدواج جوان و برنامه درسی ارائه خدمات می دهد.
وی از فعالیت ۱۹ مرکز مشاوره ای در سراسر استان بوشهر خبر داد .

غلام‌پور افزود: ماهانه ۷۰ تا ۱۰۰ تماس با این مرکز حاصل می شود و کارشناسان شهرستان ها و استان به صورت ریزبینانه مورد توجه و پیگیری قرار می دهند.

غلامپور با بیان اینکه ۱۸۰ مشاور در مدارس استان در حال فعالیت هستند، گفت: با توجه به کمبود مشاور و برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به همه دانش‌آموزان، طرح جهادگران آرامش با مشارکت مشاوران و با اولویت مدارس روستایی و حاشیه شهرها که فاقد مشاور هستند، در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار