با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

جانبازان معزز و شاغل در آموزش و پرورش تجلیل شدند

تهران (پانا) - با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از جانبازان معزز و شاغل در آموزش و پرورش تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
جانبازان معزز و شاغل در آموزش و پرورش تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش؛ زهرا پناهی‌روا، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران و دبیرشورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزارت آموزش و پرورش در این آیین با اشاره به اهمیت نقش جانبازان معزز در دوران 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: شما همچنانکه در 8 سال دفاع مقدس و درجنگ فیزیکی و رودررو با دشمنان انقلاب و اسلام، شجاعانه نقش‌آفرینی کردید، امروز نیز به تعبیر مقام معظم رهبری(مدّظلّه‌العالی) که در حال جنگ ترکیبی با دشمنان هستیم با درک شرایط و حساسیت‌های موجود می‌توانید خوب و خوش بدرخشید.

وی با اشاره به حمایت‌های مقام عالی وزارت از جامعه ایثارگری خاطرنشان کرد: از بذل توجه ایشان بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم مشکلات و موانعی که در خصوص قوانین مرتبط با ایثارگران و خانواده آ‌ن‌ها وجود دارد با تدابیر و حمایت‌های همکاران ستادی برطرف شود.

در پایان این مراسم از تعدادی از جانبازان شاغل در وزارت آموزش و پرورش با اهدای لوح تقدیر توسط وزیر محترم آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار